29/12/2015

Birthday Anwar Lebih Penting Dari Maulidur Rasul? - PKR 'Nabi'kan Anwar Ibrahim?


Sumber : Dr MiM

Persoalannya ialah apakah tarikh lahir Anwar Ibrahim lebih penting daripada tarikh lahir Nabi Muhammad SAW? Mengapa khawarij PKR menganggap tarikh lahir Anwar Ibrahim sebagai 'very important dates' jika dibandingkan dengan tarikh Nabi Muhammad SAW yang hanya 'important dates' sahaja!!!

Begitu taksub dan songsangnya puak PKR ini hingga sanggup berbuat demikian. Presidn PKR kena jawab soalan ini! Jangan kata semua ini hanya peribadi atau whatsoever. Benda ini boleh merosakkan akidah kalau tak dibendung.

Buat seluruh Muslim di Malaysia, sanggupkah anda melihat Anwar diangkat lebih tinggi daripada Rasulullah SAW yang kita sanjungi? Nampak biasa sahaja bukan? Tapi ini baru permulaan.

Sebab itu mereka boleh sokong LGBT dan menyokong peliwat. Harap muslim Malaysia menolak PKR. Tidak ada benda lagi yang baik untuk kita menyokong PKR. Selamatkan Malaysia dari terus dijual mereka.

K7L : Teruk sangat dah ni..

0 ulasan:

Post a Comment

Nak Pesan Awal-Awal

Keris 7 Lok kata :
korang sume nak komen apapon..aku tak kisah..tapi kalau komen tu boleh didakwa di mahkamah..aku akan bekerjasama dengan pihak berkuasa dan tidak akan bertanggung jawab ke atas komen yang korang buat..anda tulis..anda dapat...

Arkib Keris 7 Lok

busuk