06/08/2015

Serpihan MH370 Dah Jumpa - Masih Ada Rakyat Malaysia Yang Tak Faham Bahasa?




Kuala Lumpur, 6 Ogos - Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Abdul Razak mengesahkan 'flaperon' pesawat yang dijumpai di Reunion adalah milik pesawat penerbangan MAS MH370.

Najib membuat pengesahan itu dalam satu sidang media di Pusat Dagangan Antarabangsa (PWTC) yang diadakan sekitar jam 2 pagi hari ini.

Sidang media mengumumkan perkara yang sama turut diadakan di Perancis; negara yang bertanggungjawab menganalisis serpihan itu; secara serentak dengan Malaysia.

Dalam pada itu, MAS juga turut mengeluarkan kenyataan media serentak dengan pengumuman yang dibuat oleh Perdana Menteri.

Dalam kenyataan tersebut, MAS memberitahu pengesahan mengenai serpihan 'flaperon' itu disahkan oleh pihak berkuasa Perancis, Biro d'Enquêtes et d'Analisis pour la Sécurité de I'AviationCivile (BEA), kumpulan penyiasatan Malaysia, wakil teknikal dari PRC dan Biro Keselamatan Pengangkutan Australia.


Al-Fatihah bagi mereka yang telah terkorban untuk mangsa yang beragama Islam. Sebenarnya dalam kita mengetahui kebenaran yang kita nantikan setelah 515 hari penantian untuk mendapatkan bukti sebenar-benar bukti.

Jika dulu belum jumpa, macam-macam teori dikeluarkan. Daripada teori nak musnah kerajaan lah, teori tergantung antara dua alam lah dan macam-macam lagi. Teringat Bomoh VVIP yang memalukan negara dengan isu ini.

Kini, bila dah jumpa ada pulak yang kata 'masa ini baru nak umum' dan 'propaganda je semua ini'. Apa ke gila tak faham bahasa? Kalau hati dah hitam, hitam juga pemikirannya. Memang selfish.

Apapun semua dah dapat tahu. Nak bagi ada semula bukan kuasa kita. Dari Allah kita datang, dari Allah jua kita pergi.

K7L : Netizens akan mengganas..

2 ulasan:

  1. Tapi jangan pula CEPAT kita nak percaya sgt. si 'pakar-pakar' Barat/ZIONIS yg. asyik nak MENAFIkan MH370 kita TIDAK diRAMPAS hanya berdasarkan 'bukti' sedikit serpihan?! GANJIL betul ni!

    Sedangkan ada penganalisa Barat MEDIA ALTERNATIF; menuduh MH370 melalui pertolongan SingaPORK, diCULIK ke Pulau Diego Garcia (yg. diRAMPAS sewenangnya oleh US/Britain dari kaum BUMIPUTERAnya yg. diHALAU ke pulau lain - lihat di http://www.npr.org/2015/04/16/400178329/diego-garcia-islanders-displaced-in-u-k-failure-hope-to-return-home , Diego Garcia Islanders Displaced In U.K. Failure Hope To Return Home, April 16, 2015)!

    Lihat analisis wartawan terkemuka Jepun, Yoichi Shimatsu, tentang kehilangan MH370 ini (yg. juga membongkar tentang rahsia SingaPORK/Diego Garcia sbg. pusat perisikan/militari Barat/ISrael; dan kegiatan puak PEDOPHILIA elit Barat/Zionis-KEPARAT yg MENGUASAI Boeing, di Bali/Indonesia dll) – di http://www.rense.com/general96/mh370.html , Is MH370 The Latest Casualty Of
    The Pentagon's Pivot To Asia?, By Yoichi Shimatsu, Exclusive To Rense.com, 3-20-14; dan dihttp://www.abeldanger.net/2014/03/stop-flight-mh370-at-any-cost-worlds.html , Wednesday, March 26, 2014, Stop Flight MH370 At Any Cost - World's Smallest Micro Processor: Freescale Kinesis KL02 - Israeli Espionage Operating Out of Singapore - Defense Advanced Research Projects Agency Source: rense.com - A Tiny Microchip Was The Likely Motive For Pentagon Hijack Of MH370, By Yoichi Shimatsu, 3-25-14 !

    Pulau D. Garcia ini juga disyaki mempunyai pengkalan bawah laut amat-RAHSIA untuk Submarine Nuklear HARAM Pengganas ISrael-NATO, yg. disyaki melakukan letupan NUKLEAR bawah laut yg. boleh menyebabkan Tsunami (disyaki termasuk Tsunami besaq di Acheh dan Fukushima - untuk menJAHANAMkan Acheh yg. baru MERDEKA dgn. pemerintahan ISLAMnya, serta Fukushima yg. sebelum itu bersetuju menghantaq Uranium yg. diproses ke Iran; selpepas ini rector Nuklear Fukushima terus HANCOQ) serta KEPANASAN- bahang api dari bawah laut yg. boleh menyebabkan cuaca amat panas sesuatu negara (bayangkan SingaPORK dan TUAN Barat/Zionis dia ada AKSES sewenangnya bawah laut di Palau Pisang kita di Johor itu), serta hanya SingaPORK dibenaqkan jadi pusat keluaq-masuk penerbangan dari Diego Garcia ini di Asia Tenggara terutamanya utk. tentera/perisik NATO/CIA/Barat-ISrael/Mossad! Si KULI/EJEN-rejim-rejim PENGGANAS Barat/NATO-ISrael/Zionis, memang nak MEMISAHkan Sabah/Sarawak yg- kaya minyak/gas, dari Malaysia dan diGABUNGkan dgn. SingaPORK-pusat-CIA-MI6/Mossad/NATO di Asia Tenggara - lihat di - http://rainbowoftruth.blogspot.com/2009/09/singapore-israel-love-affair.html, THE SINGAPORE ISRAEL LOVE AFFAIR, September 2, 2009!

    Nek Tempoyak.

    ReplyDelete
  2. Kalau baca sendiri kenyataan pihak perancis "sangkaan kuat", belum 100% yakin flaperon dr mh370 dan perlu siasatan lanjut dimakmal. Laju sgt pm dan mas confirm, patutlah ramai waris tak yakin dgn pengumuman pm dan mas

    ReplyDelete

Nak Pesan Awal-Awal

Keris 7 Lok kata :
korang sume nak komen apapon..aku tak kisah..tapi kalau komen tu boleh didakwa di mahkamah..aku akan bekerjasama dengan pihak berkuasa dan tidak akan bertanggung jawab ke atas komen yang korang buat..anda tulis..anda dapat...

Arkib Keris 7 Lok

busuk