21/12/2014

Kisah Chapuis, Girlfriend Dan Gadis Melayu



Ini Girlfriend Chapuis. Seorang pemain bolasepak Thailand yang menjaringkan gol untuk memastikan Harimau Malaya kalah di Stadium Rajamangala pada 17 Disember 2014 yang lepas.

Maka kerana kekacakan dia, maka berbondong gadis-gadis melayu cari dan jadikan dia idaman. Dan macam biasa netizens mengganas dan menunjukkan kerendahan hati mereka dengan memberi komen di dalam Instagram Chapuis.



Mereka secara lantang menyatakan apa yang terbuku dalam hati mereka saat mereka melihat Girlfriend Chapuis yang juga merupakan orang putih. Haha! Yang beria seibuk pasal GF dia awa ke tak kenapa?

Merapu betullah. Sedar atau tidak korang dah malukan diri korang. Nak terasa dengan ayat Keris? Yang korang hentam orang lain boleh tapi kena kat batang hidung sendiri nak marah?  

Pengajaran buat semua. Tak payah nak jadik makcik-makcik sangat lagi-lagi pada orang yang tak ada kena mengena dengan kita. Selamat bermuhasabah diri!

K7L : Haha! Aduhai gadis melayu..

0 ulasan:

Post a Comment

Nak Pesan Awal-Awal

Keris 7 Lok kata :
korang sume nak komen apapon..aku tak kisah..tapi kalau komen tu boleh didakwa di mahkamah..aku akan bekerjasama dengan pihak berkuasa dan tidak akan bertanggung jawab ke atas komen yang korang buat..anda tulis..anda dapat...

Arkib Keris 7 Lok

busuk