01/05/2014

Kisah Sedih #BantahGST - Mana Mahasiswa Cina? Kenapa Mahasiswa Melayu Jadi Boneka?




Menitis airmata ini tatkala melihat hanya Mahasiswa Melayu yang hadir berdemonstrasi. Tidakkah mereka terfikir dalam kepala otak yang pandai tu, mengapa mahasiswa cina dan kaum lain tidak sertai?

Sebab mereka Mahasiswa! Mereka belajar betul-betul. Nak bagi pandangan dan diskusi itu perlu sebab suara mahasiswa juga suara anak muda. Tapi bukan di jalanan sebegini. Sedih melihat anak bangsa sendiri seperti tidak punya akal. 

Sebab itu kaum lain dapat biasiswa kamu semua dapat tambah sem. Bila dapat tahu kaum lain dapat biasiswa sudah mengamuk macam orang gila. Kalau begini perangainya nak dapat biasiswa macam mana?

 

 

 

 





K7L : Hidup Melayu?

3 ulasan:

  1. Bodoh punya melayu naik kesian pulak aku tengok..mak bapa hantar ke Universiti supaya menjadi pandai..rupanya mejadi bertambah bangang..dok jadi kuli batak dan budaksuruhn kaum cina...

    ReplyDelete
  2. Cuma nak dpt t shirt je....

    ReplyDelete
  3. Jgn risau2 puak2 macai PAS kt U ni even kena extend semester.. tp ble grad diorng akan dpt keje kt GLC2 Krjn BN jugak.. sbb tu diorng tk risau sbb network MACAI PAS ni besar... corot dlm exam pointer hampeh tp heran dpt keje kt GLC2 Krjn mudah2.. hahaha... sbb tu diorng besar kepala..

    macai PAS haramjadah kt mana pun diorng untung..

    ReplyDelete

Nak Pesan Awal-Awal

Keris 7 Lok kata :
korang sume nak komen apapon..aku tak kisah..tapi kalau komen tu boleh didakwa di mahkamah..aku akan bekerjasama dengan pihak berkuasa dan tidak akan bertanggung jawab ke atas komen yang korang buat..anda tulis..anda dapat...

Arkib Keris 7 Lok

busuk