12/05/2014

5 Borang Calon - 4 Bertanding 1 Lari Last Minit DAP 'Hulur'? #PRKBukitGelugor



MCA tak jadi letak calon di sana. Bagus jugak sebab kalau lawan pun kalah. MCA sudah tak relevan kat Penang. Jadi muncullah parti lain tawarkan diri untuk bertanding termasuk 3 lagi calon bebas.

Mengikut maklumat pagi tadi calon DAP, Ramkarpal Singh Deo, 38, calon Parti Cinta Malaysia (PCM), Datuk Huan Cheng Guan serta tiga calon Bebas, Mohamed Nabi Bux Mohd Nabi Abdul Sathar, Abu Bakar Sidek Mohd Zan dan Lim Chee Khoon telah menyerahkan borang.

Tapi berita sampai kata satu bebas tak jadi bertanding bila dapat huluran tangan. Apapun kita tahu yang bertanding ini anak Karpal. Buat pengetahuan semua, semua anak Karpal kalau jadi wakil rakyat mesti tak guna dan tak boleh pakai.

Tak ramai tahu pasal Ram Karpal ni kan? Jangan bimbang. Kita akan tahu siapa Ram yang sebenar. Dia peguam juga kan? Haha!

K7L : Jaga-jaga cik Ram nanti jatuh..

3 ulasan:

  1. HABIS TU MANA DIA CALON YANG BOLEH PAKAI, UMNO NAK TUNJUK MUKA PUN TAKUT,

    ReplyDelete
  2. UMNO PUN tak teringin nak bertanding kat tempat banggang macam tu buang duit jer tanhian BN tak letak calon dari dok buang duit berjuta-juta lebih baik edarkan duit tu kat penduduk yang memerlukan di kawasan itu dapat juga manfaatnya ... DAP dan yang sekutu dan penyokong TOLOL depa panas bontot laa hahahah kalo menang pun tak ada yang nak amek kisah hahahaha yeehaaaaa

    ReplyDelete
  3. Baguslah tu takde la org cina dpt peruntukan sekolah cina yg kalau do debut je juta juta hehehe

    ReplyDelete

Nak Pesan Awal-Awal

Keris 7 Lok kata :
korang sume nak komen apapon..aku tak kisah..tapi kalau komen tu boleh didakwa di mahkamah..aku akan bekerjasama dengan pihak berkuasa dan tidak akan bertanggung jawab ke atas komen yang korang buat..anda tulis..anda dapat...

Arkib Keris 7 Lok

busuk