26/05/2014

BN Goyang Bila Jasa DAP Pada Teluk Intan Terbongkar! #PRKTelukIntan



Sila klik gambar untuk baca senarai apa yang DAP dah buat sepanjang 6 tahun menjadi MP di Teluk Intan. Adakah jasa DAP ini boleh menjadi satu kebanggaan kepada orang Teluk Intan? Mahu beri peluang sekali lagi kepada DAP atau pulang semula kepada BN?

Barisan Nasional tidak pernah kecewakan rakyat dalam menyelesaikan masalah setempat. Barisan Nasional tak pernah memburukkan lawan dengan menuduh macam-macam tetapi memberi aku janji yang melebihkan rakyat.

Berbeza dengan DAP yang suka kaitkan perkara nasional sebagai bahan kempen mereka. Hari ini kita lihat calon DAP sendiri tidak boleh bercakap dihadapan media. Terbaru Keris dapat berita calon DAP tidak dibenarkan untuk berjumpa dengan media secara kerap.

Sebab 'mulut' Dyana telah dikunci DAP

K7L : Bisukan Melayu dalam DAP..Multi-racial?..Puiii

2 ulasan:

  1. Kalau jasa kepada rakyat, tiada parti lain yang boleh menandingi BN. Ini memang fakta. Pemimpin BN menang turun padang. Kempen2 BN kempen berhemah.

    ReplyDelete
  2. Pada sebahagian besar pengundi Cina dan India juga sikit Melayu, pembangunan atau tak ada itu bukan isu utama. Yang paling utama ialah jatuhkan BN kerana itulah yang diasak setiap hari oleh nuar berahim and the gang

    ReplyDelete

Nak Pesan Awal-Awal

Keris 7 Lok kata :
korang sume nak komen apapon..aku tak kisah..tapi kalau komen tu boleh didakwa di mahkamah..aku akan bekerjasama dengan pihak berkuasa dan tidak akan bertanggung jawab ke atas komen yang korang buat..anda tulis..anda dapat...

Arkib Keris 7 Lok

busuk