08/05/2014

Kisah Borang Rasmi Hapus Ruangan Kaum - @JamawiJaafar Usulkan Cadangan @NajibRazak @KhairyKJ



Semalam rakyat Malaysia dikejutkan dengan kenyataan tak fikir panjang oleh seorang Menteri Kabinet tanpa pengesahan daripada Perdana Menteri. Maka hari ini kita dapat lihat mereka yang benar-benar mempertahankan Melayu dengan mereka yang pandang 'bangsa' itu hanya perkara remeh. 

Apapun YAB Perdana Menteri telah menjelasan bahawa kisah gugur perkataan KAUM dalam borang kerajaan adalah tidak benar serta Menteri tersebut akan membuat kenyataan maaf secara terbuka.

Apa kata Jamawi Jaafar? :


K7L : Cadangan yang baik daripada Jamawi.. kita bagi cadangan...bukan pertahan tak tentu hala..

3 ulasan:

  1. Puak harbi memang tak suka kalau ada tulis melayu, bumiputera dan Islam. Sama rata konon....piraaahhh!

    ReplyDelete
  2. kalu dlm isu ni..aku tetap sokong Joseph entul.beliau bercakap diatas kapasiti beliau sebagai penyumbang terbesar kerusi BN dlm parlimen di serawak..nak harapkan Umno semenanjung, semuanya tidak berguna dan hanya tahu menyamun.di serawak semua bangsa bersatu.Siapa ahli Umno layak suruh joseph letak jawatan?umno memerintah berdasarkan sedekah kami diserawak.jika tiada sokongan serawak, Umno sudah dalam mampus..

    ReplyDelete

Nak Pesan Awal-Awal

Keris 7 Lok kata :
korang sume nak komen apapon..aku tak kisah..tapi kalau komen tu boleh didakwa di mahkamah..aku akan bekerjasama dengan pihak berkuasa dan tidak akan bertanggung jawab ke atas komen yang korang buat..anda tulis..anda dapat...

Arkib Keris 7 Lok

busuk