07/03/2012

@farizmusa Maki @Keris7Lok ? - Siapa Yang Gagal Mengawal Emosi?




Semalam selepas Keris siarkan artikel bertajuk 'Perarakan AMK Munafik - Terlalu Ramai Yang Hadir! Hebat @farizmusa', Keris menerima maklumbalas daripada Fariz Musa sendiri [Lihat Gambar Di Atas] melalui laman Twitter dimana dinyatakan dia seorang pun boleh berarak ke kedutaan Palestin tak perlu ramai (tapi kecoh dalam Facebook ajak ramai-ramai). Kemudian dia memaki bodoh dan cercaan lain mungkin kerana dia kurang berpuashati dengan artikel Keris. Tak sangka pula tahap emosi MPP Parti Keadilan Rakyat begitu rendah sehinggakan dia bercakap seperti tidak menggunakan 'akal fikiran'. 


Kalau jalan seorang diri bukan 'BERARAK' namanya bro! Kononnya ia untuk membawa mesej supaya sampai kepada media namun nampak sangat gila publisiti sebab kecoh je lebih. Masalahnya kalau Keris tak tulis kat blog memang orang tak tahu pun. Media cover sangatlah kan? Media cover supaya 'pembohongan bersiri PKR' dapat disampaikan kepada rakyat?


Ini bukti Fariz Musa gagal mengawal emosi 

Haha! Tidak bijak dalam mengeluarkan kenyataan dan hati tidak berjiwa besar langsung namun punya cita-cita nak jadi pemimpin. Sudahlah Fariz, kawal amarah itu dulu dan jangan senang-senang bodohkan orang. Sedar diri sikit dan tolong tengok cermin sebelum nak maki orang. Selamat Mencuba!

p/s: alang-alang dah baca ni, bro Fariz tolong sampaikan mesej ini pada YB Fuziah



K7L : Bro Fariz Musa!...dengar cite bisnes telco tengah jalan?..masyukkkkkkkkk...

0 ulasan:

Post a Comment

Nak Pesan Awal-Awal

Keris 7 Lok kata :
korang sume nak komen apapon..aku tak kisah..tapi kalau komen tu boleh didakwa di mahkamah..aku akan bekerjasama dengan pihak berkuasa dan tidak akan bertanggung jawab ke atas komen yang korang buat..anda tulis..anda dapat...

Arkib Keris 7 Lok

busuk