16/03/2012

[Video] Bukti @anwaribrahim Tak Layak Berdebat Dengan @NajibRazak - Dengan @Khairykj Pun Tak Lepas!



Terkedu Ketua Pembangkang sehingga tidak mahu langsung beri ruang bagi Ketua Pemuda UMNO Malaysia berhujah. Memang kelakar apabila seorang ketua pembangkang tidak berjaya menangkis tekanan daripada orang yang kononnya diperkecilkan. Mana nak letak muka Anwar?


Ini bukan kali pertama Anwar dikantoikan oleh YB Khairy, sebelum ini lagi teruk dia kena ketika pembentangan bajet 2012. Dia tak tahan sampai dia keluar dewan! Ini yang kononnya mahu berdebat dengan Perdana Menteri? Baru kena dengan Ketua Pemuda UMNO sudah panas punggung lagi nak berhujah dengan Presiden UMNO? Pathetic!


Cerita dia senang sahaja pasal kenyataan Anwar di WSJ. Siapa yang menyokong dirinya bermakna anda juga menyokong Masjid Al-Aqsa dirobohkan dan rakyat Palestin dihalau keluar daripada tanah mereka kerana kedua perkara tersebut merupakan cita-cita Israel dengan alasan keselamatan penubuhan negara Israel.

K7L : Undi Anwar bermakna anda menyokong penubuhan negara Israel?....Anda pilih!....

1 ulasan:

  1. kah3... last word, "sakit belakang" tu aku tak tahan.. hahahah... - rizal

    ReplyDelete

Nak Pesan Awal-Awal

Keris 7 Lok kata :
korang sume nak komen apapon..aku tak kisah..tapi kalau komen tu boleh didakwa di mahkamah..aku akan bekerjasama dengan pihak berkuasa dan tidak akan bertanggung jawab ke atas komen yang korang buat..anda tulis..anda dapat...

Arkib Keris 7 Lok

busuk