17/03/2012

@edyesdotcom Tolong Beritahu @cheguard Boleh?




Gambar ini diambil setelah membaca twitter sahabat blogger PR Edyes :

RT @edyesdotcom: Quote @Chegubard: Tidak salah guling kerajaan, saya berdiri di pentas #ABU di WangsaMaju ini pun utk tumbangkan kerajaan Umno!

Apa yang Keris mahu sampaikan adalah tolong jangan kelirukan rakyat. Kerajaan persekutuan ketika ini adalah Kerajaan Barisan Nasional yang diterajui oleh UMNO bersama MCA, MIC dan parti-parti komponen yang lain. Kenyataan melalui laman twitter itu adalah satu perkara yang dangkal. Keris tahu kegagalan ABU sebenarnya. Keris ada dalam setiap ceramah yang dijalankan. Memang tidak malu rupanya puak Chegubard yang menciplak nama UMNO dalam gerakan haram mereka.

Bukan niat menghentam namun cuba berpesan kepada mereka yang terlibat dengan ABU supaya berhati-hati ketika mengeluarkan sebarang kenyataan. Keris ada teringat akan cabaran Ketua Pemuda UMNO Seputeh,jika berani marilah turun ke Seputeh untuk buat ceramah ABU. Manakala Keris sendiri mencabar ABU datang ke Putrajaya dan cuba atur ceramah disini. Kami tunggu namun harus diingat kawasan yang ingin ditembus itu ada ramai 'Penunggu'. Jangan sampai tak jumpa jalan keluar ya!

Satu lagi soalan, kenapa Keris tidak pernah nampak Shamsul Iskandar bersama dalam program ABU? Dia sokong UMNO atau ini satu lagi bukti perpecahan kem PKR yang semakin hari semakin retak menanti belah?

K7L : Kami orang UMNO ada hak mempertikaikan nama yang diguna ABU..siapa yang tidak menghormati siapa sekarang?..

0 ulasan:

Post a Comment

Nak Pesan Awal-Awal

Keris 7 Lok kata :
korang sume nak komen apapon..aku tak kisah..tapi kalau komen tu boleh didakwa di mahkamah..aku akan bekerjasama dengan pihak berkuasa dan tidak akan bertanggung jawab ke atas komen yang korang buat..anda tulis..anda dapat...

Arkib Keris 7 Lok

busuk