04/11/2013

#PRKSgLimau Wanita UMNO Ditumbuk Puak PAS! Ini Perangai Quraisy! @tunfaisal



Kurang ajar dan biadap! Seorang daripada jentera BN yang membantu di Sg Limau telah dikasari. Menurut sumber dia telah ditumbuk di dada oleh puak PAS Quraisy yang dayus! Kak Shieda yang merupakan Ketua Wanita Caw Sri Perak, Bhg Batu kini sedang berada di hosital Yan mendapatkan rawatan.

K7L : Laporan kemudian akan menyusul..

1 ulasan:

  1. anti-syiahGaban4 November 2013 12:03

    Itulah tahap keberanian jantan2 dalam PAS-pis-pus....depa ni berani kat kaum Hawa saja....tapi kalau kat depan DAPpigs dan P'Gay'R, habis kecut teloq2 depa tu semua. Apa nak buat, kalau dah keldai tu, keldai lah jugak....

    ReplyDelete

Nak Pesan Awal-Awal

Keris 7 Lok kata :
korang sume nak komen apapon..aku tak kisah..tapi kalau komen tu boleh didakwa di mahkamah..aku akan bekerjasama dengan pihak berkuasa dan tidak akan bertanggung jawab ke atas komen yang korang buat..anda tulis..anda dapat...

busuk