03/06/2015

Zuhdi Tuduh DAP Cuba Singkir Ulama PAS?


 

Nampaknya Dr Zuhdi yang juga akan bertanding mempertahankan kerusi AJK PAS Pusat semakin berani menyatakan pendirian tidak sekufu dengan DAP dan konco-konconya di dalam PAS.

Kini Khalid Samad dan Hanipa Maidin berusaha sedaya upaya untuk memastikan Dr Zuhdi kalah kerana acapkali menganggu plan mereka yang mana telah merancang untuk menjatuhkan Haji Hadi untuk memastikan PAS kekal tunduk kepada DAP.

PAS kini dah jadi sarkis. Sarkis yang mana pemiliknya adalah DAP yang membonekakan beberepa pemimpin mereka. Apakah yang akan terjadi kelak sekiranya PAS berjaya ditawan oleh puak liberal?

Apakah DAP akan terus 'menanam' Hadi untuk pastikan tiada lagi gangguan daripada PAS yang sering mengkritik tindakan DAP dalam Pakatan? Mungkinlah PRU14 menyaksikan kerebahan Pakatan yang dibuat hanya untuk kuasa?

Lim Guan Eng sendiri sudah berani kata tanpa PAS di Selangor pun DAP-PKR tetap boleh memerintah. Jadi PAS sedar tak di tahap mana mereka sebenarnya dipandangan DAP dan PKR?

K7L : Jangan jadi lapik kaki hanya untuk meraih kuasa yang tidak seberapa.. malulah sikit..

0 ulasan:

Post a Comment

Nak Pesan Awal-Awal

Keris 7 Lok kata :
korang sume nak komen apapon..aku tak kisah..tapi kalau komen tu boleh didakwa di mahkamah..aku akan bekerjasama dengan pihak berkuasa dan tidak akan bertanggung jawab ke atas komen yang korang buat..anda tulis..anda dapat...

Arkib Keris 7 Lok

busuk