10/06/2015

AJK PAS Pusat Sound DAP Lagi - DAP Jadi Bisu?


 

Telur PAS yang selama ini menghilang sekian lama akhirnya telah dijumpai semula. Itupun selepas tiada 'payung' daripada pemimpin yang mereka sanjung. Biarpun ditindas begitu teruk oleh cauvinis DAP.

Pada amatan Keris, tidak kira parti mana sekalipun baik PAS atau UMNO. Jika Melayu bangsanya maka tetap Melayu. Melayu terkenal dengan sikap baik hati dalam masa yang sama famous juga dengan iri hati. 

Melayu juga terkenal dengan sifat sabarnya dan famous juga dengan sifat melawannya. Namun semua itu berlaku ikut emosi dan situasi. Melayu ini jangan ditekan. Kesilapan British suatu ketika dahulu adalah terlalu menekan orang Melayu. 

Nah! Padan muka penjajah British, Melayu bangkit bersatu menuntut kemerdekaan. Samalah macam PAS. Yang telah dimacaikan sekian kalinya didalam Pakatan. Kini bangkit menentang DAP yang suka 'menganjingkan' mereka.

Kini salam tautan dengan UMNO sudah ula kelihatan. Serangan demi serangan terhadap DAP diteruskan. Apa benar kata Lim Kit Siang?


K7L : Tak sangka penakut juga DAP ini.. Haha!..

1 ulasan:

  1. "Pakatan Rakyat Sudah Mati" - Cinabukit racist apek

    Lu pulak bila mau mampus ikut lu punya uncle lee kuan yew?

    ReplyDelete

Nak Pesan Awal-Awal

Keris 7 Lok kata :
korang sume nak komen apapon..aku tak kisah..tapi kalau komen tu boleh didakwa di mahkamah..aku akan bekerjasama dengan pihak berkuasa dan tidak akan bertanggung jawab ke atas komen yang korang buat..anda tulis..anda dapat...

Arkib Keris 7 Lok

busuk