24/06/2015

DAP Gopoh Dan Terburu-Buru - Dewan Pemuda PAS Pusat Deal Dengan Azmin?


 

Azmin ni apa pendirian dia. PAS kata Azmin ada bersama dalam perjalanan perjuangan mereka di Selangor. DAP pula mengaku yang Azmin bersedia terajui Negeri Selangor tanpa PAS.

Apa ni? Sekarang Dewan Pemuda Pas Pusat menyatakan rasa kecewa dan tidak puashati mereka kepada DAP yang dilihat tak habis menyerang PAS. Dan Pemuda PAS juga menyatakan pendirian bahawa seolah-olah MB Selangor masih bersama mereka biarpun DAP menafikan.


 

Sebab itu Keris agak bersetuju dengan pendapat yang dilontarkan oleh Ahli MT UMNO, Dato Razali berkaitan kemelut PAS-DAP ini. Ini sebenarnya memberikan bukti bahawa mereka tidak ada ketua yang benar-benar ketua seperti Barisan Nasional.

Erti kata lain mereka tidak teratur dan tersusun. Bayangkan bagaimana mereka nak perintah negara jika mereka menang? Ingat sama Negeri dengan Pusat punya corak pentadbiran? 

Kalau rakyat Malaysia nak perjudikan nasib, jangan sesekali mencuba nasib untuk serahkan tampuk pemerintahan kepada PR. Negeri kecil pun dah berebut bergaduh bagai. Bayangkan jika mereka diberi kuasa. Yang jadi mangsa nanti rakyat.

Sekarang ini, orang Melayu yang sepatutnya dijaga oleh orang PAS tidak lagi menerima bantuan daripada ADUN/MP DAP. Sama juga pada orang cina menerima nasib yang sama. Akhirnya siapa yang menjadi mangsa? 

K7L : Rakyat kena tengok benda ini.. Sebab itu nak pilih pemimpin bukan macam main kuda..

0 ulasan:

Post a Comment

Nak Pesan Awal-Awal

Keris 7 Lok kata :
korang sume nak komen apapon..aku tak kisah..tapi kalau komen tu boleh didakwa di mahkamah..aku akan bekerjasama dengan pihak berkuasa dan tidak akan bertanggung jawab ke atas komen yang korang buat..anda tulis..anda dapat...

Arkib Keris 7 Lok

busuk