17/09/2014

Kisah Mengapa Haji Hadi Sebut 'Tanah Kubor' Dalam Ceramah Terbongkar?



Kecoh di laman media sosial perihal salah cakap oleh Presiden PAS. Pengkalan Kubor disebutnya Tanah Kubor. Sebenarnya ada banyak yang tersirat didalam kepala Presiden PAS ini.

Dengarnya dia kini dalam keadaan yang amat tertekan apabila puak Anwarinnas sedang menyusun untuk menggulingkan beliau. Mat Sabu dikatakan antara durjana dalang dalam misi penggulingan ini.

Sebab itu dia melalut sekarang. Apapun kita sudah mula lihat dua puak sedang terbentuk didalam PAS. Pemuda PAS sudah mula tunjuk sokongan mereka kepada Presiden, Mungkin selepas ini Suhaizan Kaiat pula dikecam? Persoalan Keris, apakah PAS akan terus bersama Pakatan biarpun mereka dilayan seperti sampah?

K7L : Kes saman Hadi Awang camno cerita?

2 ulasan:

  1. pas ni parti hampas & terhina. pasti akan tunduk jilat kaki dapigs & pgayr juga akhirnya.. tengoklah nanti!

    ReplyDelete
  2. pas tak keman kalau tak ada pkr dan dap.depa terpaksa mengemis pegang tin minta derma.....itulah nassib orang islam dimata masyarakat malaysia

    ReplyDelete

Nak Pesan Awal-Awal

Keris 7 Lok kata :
korang sume nak komen apapon..aku tak kisah..tapi kalau komen tu boleh didakwa di mahkamah..aku akan bekerjasama dengan pihak berkuasa dan tidak akan bertanggung jawab ke atas komen yang korang buat..anda tulis..anda dapat...

Arkib Keris 7 Lok

busuk