04/09/2014

#HadiMove - Mustafa Akui Bukan 3 Exco Sebagai Calon MB - Hanya 2 & Siapa Lagi Seorang?



Penafian cepat dilakukan oleh Mustafa untuk mengawal loncatan-loncatan monyet puak Anwarinnas yang sangat terkejut dengan keputusan penyerahan 3 nama calon MB Selangor oleh Presiden PAS.

Mulalah tuduh sana sini. Puak PKR pun kecoh hentam Hadi Awang. Macam-macma jadi sejak daripada surat itu diserahkan lagi. Dengar senja tadi ada yang mengamuk sampai hentak meja.

Ada yang diam juga lebih-lebih lagi mereka yang dicadangkan. (Mereka yang dicadangkan telah sedia maklum untuk diletakkan nama sebagai cadangan calon Menteri Besar Selangor).

Tapi yang pasti Saari Sungib dan Hasnul Morib tidak akan disenaraikan memandangkan mereka lebih PKR daripada orang PKR sendiri. Dengarnya Iskandar dan Yunus menjadi pilihan selain nama Khalid Ibrahim masih dicalonkan untuk kekal sebagai MB.



K7L : PAS Selangor dah mula tunjuk taring pada DAP?

0 ulasan:

Post a Comment

Nak Pesan Awal-Awal

Keris 7 Lok kata :
korang sume nak komen apapon..aku tak kisah..tapi kalau komen tu boleh didakwa di mahkamah..aku akan bekerjasama dengan pihak berkuasa dan tidak akan bertanggung jawab ke atas komen yang korang buat..anda tulis..anda dapat...

Arkib Keris 7 Lok

busuk