03/09/2014

Forum Bincang Pasal Relevan Raja, Islam Dan Melayu dalam Perlembagaan - Panel Tarik Diri!




Beberapa pihak cuba untuk mewujudkan kontroversi apabila mereka ingin mengadakan satu forum '#AkuMerdeka' yang bakal membincangkan satu tajuk yang bakal mencetuskan polemik iaitu "Raja, Islam & Melayu Dalam Perlembagaan Relevan Lagikah Di Malaysia". Apakah tujuan sebenar penganjur apabila memilih tarikh Hari Malaysia 16 September dan forum berkenaan bakal diadakan di masjid? Kalau dilihatkan daripada barisan moderator dan barisan panelnya, dua daripadanya condong kepada pembangkang. Moderator Wan Ji Wan Hussin, merupakan seorang penceramah bebas di dalam PAS dipanggil Ustaz, juga merupakan blogger pro-PAS dikenali sebagai Al-Bakistani.

Beliau pernah memanggil tokoh PAS, Ustaz Harun Din sebagai ulama kepala lutut, pernah mengutuk Presiden PAS, pernah menghina Ahli Majlis Tertinggi Syura dan lebih-lebih lagi beliau mempunyai dendam amarah dengan UMNO. Malah di dalam sebuah video, beliau telah mengesa diwujudkan gerakan menghapuskan Sultan di Malaysia dan mewujudkan negara Republik. (Lihat posting terdahulu CTS, di sini). Shahredzan Johan pula adalah peguam yang condong menyokong dan membantu PR, orang kuat Majlis Peguam, penyokong tegar BERSIH.

Untuk menampakkan keseimbangan, mereka telah menjemput Prof Madya Dr Shamrahayu Abd Aziz sebagai panel ketiga. Kalau sekiranya forum ini diteruskan, pastinya Prof Madya Shamrahayu akan diperbodohkan di khayalak ramai. Syukur Alhamdulillah, selepas iklan forum ini menjadi kontroversi, Profesor Madya Shamrayu telah menarik diri dari menjadi panel forum berkenaan. Berikut adalah kenyataan beliau di dalam laman sosial Facebook. - Cucu Tok Selampit


K7L : Forum macam ini pun ada?

2 ulasan:

  1. Makin BANGSAT puak Islam/Melayu-LIBERAL PENGKHIANAT agama, bangsa dan negara ni - dasar si PENJILAT KAPIRDAJAL DAPBANGKAI/PKRSODOM-ejen Barat/ZIONIS! Syukur Alhamdulillah, Profesor Madya Shamrayu telah menarik diri!

    Dah tiba masanya diTENTANG habis-habisan PENIPUAN legasi PENJAJAH Barat-ZIONIS melalui undg-undg sivil ciptaan mereka, yg. seolah lebih berkuasa dari undg-undg ISLAM pusaka nenek moyang kita serta KUASA EKSEKUTIF dan KEDAULATAN Kesultanan Islam-Melayu kita, sbg. pemerintah asal NEGARA ISLAM ini, sebelum kita diJAJAH si KAPIRDAJAL British-ZIONIS-BINATANG BUAS!

    Bahkan KUASA EKSEKUTIF Kesultanan ISLAM-Melayu, yg. mendaulatkan PELANSUNGAN turun temurun, PEMERINTAHAN ISLAM di Tanah Melayu ISLAM ini, juga adalah ASAS undg-undg Perlembagaan, tak kira siapa pun menjadi K’jaan Persekutuan mahupun K‘jaan negeri; lihat di - www.khazanahbendaharaserimaharaja.com/melayu-islam-beraja-mib.html, 7 WASIAT RAJA-RAJA MELAYU; atau di - http://zul4kulim.blogspot.com/2014/09/sembang-merdeka-7-wasiat-raja-raja.html , SEMBANG MERDEKA - 7 WASIAT RAJA-RAJA MELAYU, 03 September 2014!

    Makcik Sambal Belacan – PERTAHAN Kesultanan Islam-Melayu (yg. berjuang demi ISLAM/umatnya yg. miskin-tertindas), Bahasa Melayu, hak BANGSA BUMIPUTERA Melayu dan BUMIPUTERA lain; dan hak orang miskin dari PELBAGAI bangsa yang hormat ISLAM, dan bangsa dan hak Bumiputera [BUMIPUTERA juga bermakna Pribumi/Orang Asal-Asli/Indigenous/Native/Aboriginal/First Nation peoples/Tribal peoples – maka istilah “(SATU) BANGSA Malaysia“ sebenaqnya adalah PALSU].

    ReplyDelete
  2. 10 Major problems facing by existing business owner:

    1. High GST data key in accounting fee

    2. High GST compliance accounting software.

    3. Lack of knowledge to handle or operate the GST software

    4. Lack of knowledge to issue GST complied business documents

    5. Salary of additional admin/ Account clerks killing company profit

    6. Serious under supply of GST software in the current market.

    7. Inadequate customers support or technical supports by software provider

    8. Significant penalty imposed by custom on incorrect GST return submitted

    or late submission

    9. Problems of physical document transfer to account clerk/ accounting firm

    for data key in and GST return submission purposes.

    10. Miscommunication with accounts data key-in provider


    We provide Online Billing System!让

    Website: http://www.onlinebilling.my/
    Email : info2@operion.com.my
    Wechat/Whatsapp/Line : 016-4204077 (Suzanne)

    ReplyDelete

Nak Pesan Awal-Awal

Keris 7 Lok kata :
korang sume nak komen apapon..aku tak kisah..tapi kalau komen tu boleh didakwa di mahkamah..aku akan bekerjasama dengan pihak berkuasa dan tidak akan bertanggung jawab ke atas komen yang korang buat..anda tulis..anda dapat...

Arkib Keris 7 Lok

busuk