10/07/2013

Perebutan Kini Hangat Di Kuala Besut - Pemimpin PR Cuba Sembunyikan Realiti?


 

Uiiihhh Biar betul cerita dari pantai timur ni! Memang umum sudah tahu bahawa puak Wanita PKR sudah bersedia malahan dah siap senarai calon mereka untuk bertanding di DUN Kuala Besut.

Sehingga hari ini Pakatan Pembangkang dah calonkan nama kontraktor kelas A tapi nampak macam tak ada sokongan satu sama lain. Kenapa ya? Sebab mereka tengah berebut. Si DAP suruh PAS boikot pilihanraya kecil, PKR dah ready calon tapi PAS nak jugak bertanding.

So sekarang tengah huru-hara kat sana. Siap ada yang ugut akan bertanding bebas jika tidak dicalonkan oleh Pakatan. Mak aihh.. Baru sangat daripada PRU13 dah berebut kuasa. Inilah senario sebenarn yang berlaku di dalam Pakatan.

Realiti yang cuba disembunyikan oleh pemimpin Pakatan. Apa agaknya fitnah yang mereka ingin tabur di bulan Ramadhan yang baik ini? Semoga Allah memberkati perjuangan UMNO dan Barisan Nasional!

K7L : Selamat berpuasa dan selamat bertugas untuk PRK!..

0 ulasan:

Post a Comment

Nak Pesan Awal-Awal

Keris 7 Lok kata :
korang sume nak komen apapon..aku tak kisah..tapi kalau komen tu boleh didakwa di mahkamah..aku akan bekerjasama dengan pihak berkuasa dan tidak akan bertanggung jawab ke atas komen yang korang buat..anda tulis..anda dapat...

Arkib Keris 7 Lok

busuk