23/01/2013

Bukti Ustaz Nasha Akan Dipecat PAS Daripada Menjadi Ahli!



Kenapa nak pecat Ustaz Nasha? Sebab Ustaz Nasha nak gabungkan PAS dengan UMNO? Sekarang pengikut ulama sudah bersedia untuk tinggalkan PAS. Apakah usaha ini akan membuatkan Ustaz Nasha dipecat?


Menurut MyMassa :

Gambar menunjukkan delegasi Malaysia iaitu PM Malaysia Datuk Seri Najib Tun Razak bersama Bekas Timbalan Presiden PAS Nasharudin Mat Isa, Menteri Luar Dato' Seri Anifah Aman & Menteri di JPM Jamil Khir Baharom berdoa bersama PM Palestin Ismail Haniyeh di depan bangkai kereta almarhum Ahmed Al-Jaabari yg terbunuh dibom Israel, dalam lawatan PM Malaysia ke Gaza.

Gambar di atas pasti akan menyebabkan kepimpinan PAS Pusat tidak senang duduk. Sekembalinya delegasi itu ke Malaysia, beberapa kemungkinan yang perlu di hadapi oleh YB Nasharuddin iaitu:

1 : Nasharuddin akan dipecat atas desakan PKR & DAP
2 : Nik Ajiz pecat Nasharuddin tanpa desakan rakan sekatil DAP & PKR
3 : Nasharuddin akan dituduh talibarut UMNO
4 : Nasharuddin akan dipulaukan puak PAS

Point pertama merupakan kemungkinan yang paling besar akan berlaku. Maka jika betul firasat MyMassa, gambar diatas akan menjadi gambar terakhir YB Nasarudin sebagai ahli PAS? Tunggu dan lihat perkembangannya!

Yb Nasharuddin bersama Najib dan Pemimpin UMNO.




K7L : Jeng Jeng Jeng..

1 ulasan:

  1. dia pegi sana jer ikut rombongan PM bukan lompat parti. dia masih ahli PAS. apa yg susah sgt korang nak bising2 pasal dia ikut PM. dulu pun dia bersama dgn PM kat mekah, xde pulak balik msia dia masuk UMNO. PAS jer yang takut dengan bayang2 sendiri padahal xde apa pun !!

    ReplyDelete

Nak Pesan Awal-Awal

Keris 7 Lok kata :
korang sume nak komen apapon..aku tak kisah..tapi kalau komen tu boleh didakwa di mahkamah..aku akan bekerjasama dengan pihak berkuasa dan tidak akan bertanggung jawab ke atas komen yang korang buat..anda tulis..anda dapat...

Arkib Keris 7 Lok

busuk