22/01/2013

Apabila Bawani Disambut Dengan Laungan Allahuakbar - Dasar PAS Sudah Hilang Akal!




Untuk menyokong Bawani itu Keris tak boleh nak paksa orang benci si penipu tu. Tetapi dengan melaungkan semangat Allahuakbar apabila Bawani berucap dan dipanggil naik ke atas pentas bukanlah satu perkara yang baik.

Apakah amalan pluralisme ini telah semakin aktif dikalangan PAS? Yang Ustaz-ustaz atas pentas itu pun tak mahu tegur? Tak nampak ada kesan tahaluf siyasi bagi perkara tersebut. Terus-terang Keris merasakan bahawa laungan Allahuakbar menjadi bahan permainan pula oleh puak-puak Khawarij ini. 

Kenapa kita seringkali melihat Bawani memakai baju warna hijau? Kerana dia mahu bertanding dengan tiket PAS. Erti kata lain PAS akan ada banyak kerusi yang didominasi oleh orang bkan Islam sekaligus menjadikan PAS sebagai minoriti Islam dalam Pakatan kelak.

Ingat ya! Kalimah Allah bukan untuk dikongsi!

K7L : Siapa Bawani? Sosialis yang tidak menyokong Islam..mereka pandai berpura-pura..jadi umat Islam haru sberhati-hati.

1 ulasan:

  1. Puak2 ni mmg dh bangang!!..baik di bawah atau yang dok atas pentas. Bertakbir ikut suka tak kira dimana. Nabi ajar tak mahu ikut, yang diikut ajaran ulamak songsang...jadi la macam tu. Mati hidup balik pun tak kan ku undi parti pas pis pus nih!!

    ReplyDelete

Nak Pesan Awal-Awal

Keris 7 Lok kata :
korang sume nak komen apapon..aku tak kisah..tapi kalau komen tu boleh didakwa di mahkamah..aku akan bekerjasama dengan pihak berkuasa dan tidak akan bertanggung jawab ke atas komen yang korang buat..anda tulis..anda dapat...

Arkib Keris 7 Lok

busuk