25/12/2012

Konspirasi Jahat Yahudi Ke Atas Dunia #SaveGaza




PROTOKOL YAHUDI: SATU PENDEDAHAN TERHADAP KONSPIRASI DAN PERANCANGAN JAHAT YAHUDI KE ATAS DUNIA.
oleh : Us. Mohd Darus Senawi Ali

Pendahuluan:

Protokol Yahudi adalah satu perancangan terperinci dan teliti, ianya adalah hasil satu kongeres Yahudi antara bangsa yang telah berlangsong di bandar Bal di Swizland pada tahun 1897, yang dipengurusi oleh Teodur Hardzal.

Apa yang dapat kita simpulkan dari kesemua protokol yang sebanyak dua puluh empat (24) protokol, ialah satu luahan kebencian, hasad, dengki kesumat kaum Yahudi terhadap alam seluruhnya, Islam mau pun bukan Islam, selain dari bangsa Yahudi. Ianya mencerminkan segala sifat buruk dan jahat, pendendam, tamak, haluba, gelojoh, penindas, membunuh dan sebagainya. Falsafah yang menyebut “ Matlamat menghalalkan sarana” merupakan pegangan terpenting dalam ajaran Yahudi dan darinya terlakar perancangan jahat mereka yang di sebut: The protocols of Learned Elders of Zion”.

Di hari ini kita boleh pegang buku ini kemudian kita cuba padankan dengan sinario yang berlalu di hadapan mata kepala kita, pasti kita mendapati ianya berlaku satu persatu, persis sebagai mana yang dirancana oleh pihak Yahudi itu.

Ajaran-ajaran agama dengan segala nilai murni yang dibawa oleh para nabi dan rasul telah dapat membentuk budi pekerti manusia di merata pelosok dunia, membenteras hawa nafsu, kecenderungan jahat, pekerti liar, namun dengan kemunculan Yahudi dan pengaruh protokolnya telah melenyap hampir semua nilai-nilai murni yang dibina oleh ajaran-ajaran Ilahi itu, kini dunia dan tidak terlepas Malaysia seakan-akan berada di zaman Jahiliah dengan segala amalan-amalan yang liar dan tidak berperi kemanusian.

Saripati Perancangan Konspirasi Yahudi:


  • sejak berabad-abad Yahudi merancana satu pelan rahsia bertujuan menawan dan menguasai dunia, semata-mata untuk kemeselahatan bangsa Yahudi.
  • pelan rahsia ini memperlihatkan hasad dengki Yahudi tehadap dunia termasuk agama Kristian itu sendiri, di Amerika pergerakan Yahudi telah meresap masuk hingga kedalam gereja, di antara usahanya ialah menganjur kepada libralisma dan kebebasan dari sebarang nilai agama.
  • gerakan Yahudi berusaha menjatuhkan pemerintahan yang sedang berkuasa untuk digantikan dengan sejenis pemerintahan kuku besi, dalam proses ini gerakan Yahudi memperdaya raja-raja dan pemerintah supaya melakukan penginanyan dan kezaliman terhadap rakyat jelata dan dari sudut yang lain Yahudi menggalakan rakyat jelata supaya bangkit menentang raja-raja dan pemerintah yang zalim, kununnya menuntut keadilan, kebebasan dan persamaan dan sebagainya.
  • meninmbulkan percanggahan dan huru hara di dalam semua negara melalui pertubuhan rahsia mereka yang berlebal politik, agama, kesenian, sukan, Fremeson, Gereen peace dan pertubuhan berdaftar lain.
  • mereka mengetahui bahawa sistem pemerintah di negara-negara dunia pada hari ini sudah rosak dan korap, justeru itu maka mereka berkewajipan melipatgandakan kerosakan tadi, akhirnya pemerintahan ini akan tumbang dan jatuh dengan mudah, setelah itu mudah pula untuk didirikan pemerintahan Yahudi sebagai penggantinya, kerja memanipolasikan pemerintahan yang korap ini atau yang baik adalah kerja dan profision bangsa Yahudi. Berdasarkan pengalaman mereka di sepanjang sejarah jahat mereka.
  • Yahudi menganggap bahawa semua manusia selain Yahudi adalah setaraf dengan binatang dikenali sebagai Goyem semua mereka diperintah dan dikirabicara sebagai mana diperintah binatang ternakan.
  • semua midia massa, industeri berita, percetakan, institusi pengajian, panggong-panggong hiburan, syarikat-syarikat perfilamen , perundangan, dan penggubalannya mestilah di bawah kekuasaan Yahudi, ini kerana Yahudi memiliki dan monopoli emas (kekayaan) dunia.
  • meletakkan asas ekonomi dunia di atas dasar emas yang dimonopoli oleh kaum Yahudi, bukan di atas dasar kerja dan penghasilan atau kekayaan lain, di samping selalu menimbulkan krisis-krisis ekonomi dunia, sahingga dengan itu maka tidak ada masa di mana dunia ini damai dan tenang. [Henry Ford telah menyebut: The Jewish philosophy of money is not to make money “but to get money” . the distinction between these two is fundamental. It is difference between “getting” and “making”.] The International Jew ms. 7

Nota Kaki:

Muhammad Khalifah al-Tunisi, al-Khatar al-Yahudi, ms. 26.
Henry Ford, The International Jew, ms. 10.

Pihak Yahudi memang bangsat menjadi batu api di antara dua kelompok, kita masih ingat lagi bagai mana Yahudi berjaya melagakan di antara dua suku Arab iaitu kaum Khazraj dan Aws di Yathrib sebelum kedatangan Islam, merekalah yang membiaya kedua-dua kabilah ini, mereka terpaksa pula berhutang dari kaum Yahudi pengisap darah, menyebabkan mereka terpaksa menyerah tanah milik mereka kepada Yahudi malah lebih teruk lagi, kaum yahudi ini memksa mereka menyerah anak-anak perempuan mereka bagi melangsaikan hutang piutang mereka.

Lihat saja kerja Yahudi yang menggerak Quraisy, Ghatafan dan kabilah-kabilah Arab lain untuk memerangi Rasulullah , dalam peperangan al-Ahzab ataual-Khandaq.

Sumber: Emjayb

0 ulasan:

Post a Comment

Nak Pesan Awal-Awal

Keris 7 Lok kata :
korang sume nak komen apapon..aku tak kisah..tapi kalau komen tu boleh didakwa di mahkamah..aku akan bekerjasama dengan pihak berkuasa dan tidak akan bertanggung jawab ke atas komen yang korang buat..anda tulis..anda dapat...

Arkib Keris 7 Lok

busuk