25/05/2012

Nik Aziz Jampi Air? - #BeeAntBlues Jampi Sejadah?




Ini ada satu kisah dari orang PAS sendiri yang mana mereka bangga membawa pulang air yang telah dijampi ketika mereka berjemaah bersama Nik Aziz. Apa kata Ustaz Fathul Bari ada benarnya juga.. Mari kita dengar komen beliau :






Berbeza dengan program yang dijalankan oleh Pemuda UMNO Malaysia ketika aktiviti #BeeAntBlues diadakan malam tadi iaitu Majlis Bacaan Yassin BeeAntBlues bersama Exco Pergerakan Pemuda UMNO Malaysia, Ustaz Syahrin Md Jamaluddin. Turut serta adalah Naib Ketua Pemuda UMNO Malaysia Dato' Razali Ibrahim, Wakil Imam Muda, serta beberapa Exco Pemuda UMNO Malaysia antaranya saudara Tun Faisal, Jamawi Jaafar dan rakan-rakan yang lain.








Sekarang anda bezakan sendiri yang mana satu berada pada landasan yang sebenar?

K7L : Dulu bukan main hebat kapirkan orang?..

2 ulasan:

  1. kenapa x ramai program agama yg umno buat..xde bas nak angkut org ke macam perhimpunan umno dulu?

    ReplyDelete
  2. disebabkan nota admin 'nak pesan awal2' tu rasanya ramai org yg baca entry admin pkir 2,3 kali nak komen pun. huhu. saya pon xterkecuali. tp rasa cm nak bagi komen jgk skit. huhu. kan dalam islam kita disuruh untuk bersangka baik. jd untuk picture yg nik aziz kt atas tu, saya rsa mungkin tu air yasin kot. dorg kan terlalu mengagungkn nik aziz nie sbg ulama. jd sapa yg xbangga kalau bawak balik air yang dibacakan oleh ulama. sya pon bangga. tp bg saya, saya xrasa nik aziz nie ulama. krn seorg ulama xkn mungkin mengeluarkan kata2 yg xspttnya dr mulut beliau. ya, ulama nie bkn lah maksum yg terpelihara dr melakukan dosa tp agak2 pdan lah. krn ulama nie mst sllu mngeluarkn perkataan baik2. bkn lah sblknya. tu ja saya nak komen. maaf klu trlnjur kata. sekian.. :)

    ReplyDelete

Nak Pesan Awal-Awal

Keris 7 Lok kata :
korang sume nak komen apapon..aku tak kisah..tapi kalau komen tu boleh didakwa di mahkamah..aku akan bekerjasama dengan pihak berkuasa dan tidak akan bertanggung jawab ke atas komen yang korang buat..anda tulis..anda dapat...

Arkib Keris 7 Lok

busuk