11/05/2012

Cubaan Ikhwanul Muslimin Mesir Sokong Kerajaan Malaysia Digulingkan?



vicher812: "In Msia we have the ISA. We don't have that much freedom to speak."
DR K: "You should REVOLT against Najib."
vicher812: "The type of revolution in Egypt is a bit extreme, I don't think that's what we need in M'sia. What would you suggest? What can we do about ISA that controls our freedom of speech?"

DR K: "In the next election, vote for Anwar Ibrahim or PAS, they will be in a position (able) to bring Najib & UMNO down."

Penceramah di dalam video adalah Dr. Kamal Helbawi - Ikhwanul Muslimin. Ketahuilah bahawa Ikhwanul Muslimin adalah pengibar bendera Khawarij yang sebenar. Sememangnya inilah wajah sebenar Ikhwanul Muslimin. Mereka akan menjaja di mana sahaja supaya menjatuhkan pemerintah mereka.

Yang paling menghairankan di klip video ini, Jelas penyoal vicher812 adalah seorang yang bukan beragama Islam. Apakah maksud tersirat vicher812 menyoal soalan tersebut kepada seorang yang kononnya memperjuangkan agama Islam, lalu upload video ini kepada umum..?? Seperti mana yang kita dapat lihat, ia bakal melagakan umat Islam di Malaysia. vicher812 kelihatan bijak mengambil peluang tersebut dan boleh dikatakan vicher812 juga telah menyumbang kepada huru hara yang berlaku di Malaysia di mana huru-hara itu pula jelas sesama Islam dan bukan sesama kaum vicher812 itu sendiri.

Islam & Melayu di Malaysia memang bijak!



Sumber :  Abu Aqif


K7L : Ini bukti doktrin menjatuhkan pemimpin Islam sedang giat dijalankan..Semoga Malaysia tidak termasuk selepas kegagalan mereka beberapa kalai mahu gulingkan kerajaan melalui demonstras

1 ulasan:

  1. "In Msia we have the ISA. We don't have that much freedom to speak."

    in which part of malaysia is that, last i check we got a bunch of goons rioting in the middle of kl, so which part of freedom of speech you don't have?

    what a double standard person vicher812 are..

    ReplyDelete

Nak Pesan Awal-Awal

Keris 7 Lok kata :
korang sume nak komen apapon..aku tak kisah..tapi kalau komen tu boleh didakwa di mahkamah..aku akan bekerjasama dengan pihak berkuasa dan tidak akan bertanggung jawab ke atas komen yang korang buat..anda tulis..anda dapat...

Arkib Keris 7 Lok

busuk