20/05/2012

Muncul Jasad Berjubah Putih Muncul Dan Ghaib Selepas Serah Pemuda Yang Mati?



Ketika askar upahan rejim Basyar Al-Assad sedang menggila membunuh penunjuk perasaan, tiba-tiba keluar susuk tubuh seorang lelaki berjubah putih dari arah sebelah tentera Basyar Al-Assad.

Lelaki itu mengangkat mangsa yang syahid dibunuh askar upahan Basyar Al-Assad dengan tenang sedangkan di belakangnya ada tentera bersenjata.

Kelihatan lelaki berjubah putih itu tenang mengangkat pemuda yang telah mati syahid itu dengan sebelah tangan sahaja.

Siapakah lelaki berjubah putih itu?

Masih menjadi persoalan. Tengok video di bawah ini, mungkin kurang jelas tapi video yang kedua di penghujungnya mungkin anda dapat amati betul-betul.. Wallahu a’lam.

(Petikan Facebook Islam Iman Ihsan)

*Video ini pada asalnya telah dimuat naik pada 28 Disember tahun lalu sebelum dimuat naik berulang kali oleh pelbagai pihak.

*Lelaki dalam jubah putih itu dikatakan ghaib selepas menyerahkan pemuda yang cedera itu kepada sekumpulan pemuda lain.

*Punyalah tenang lelaki itu berjalan keluar dari bangunan di sebelah jasad pemuda berkenaan, sesuatu yang mengasyik untuk ditonton berulang kali. - mynewshub.my

K7L : Apa jua yang berlaku pastio ada hikmahnya..amalan membantu kita saat kita hembus nafas yang terakhir kelak..

0 ulasan:

Post a Comment

Nak Pesan Awal-Awal

Keris 7 Lok kata :
korang sume nak komen apapon..aku tak kisah..tapi kalau komen tu boleh didakwa di mahkamah..aku akan bekerjasama dengan pihak berkuasa dan tidak akan bertanggung jawab ke atas komen yang korang buat..anda tulis..anda dapat...

Arkib Keris 7 Lok

busuk