20/05/2015

Lau Weng San Tidak Percaya @AzminAli - Tidak Mahu Melayu Terajui GLC?


 

Nampaknya DAP dah nampak kelemahan pentadbiran Azmin. Kini mereka sudah mula menyusun strategi 'membunuh' Azmin yang dilihat agak memberi muka kepada orang PAS di Selangor.

Kini Lau Weng San mengorak langkah pertama untuk memburukkan keadaan dengan beberapa siri pendedahan dan desakan. Jika desakan dia berjaya maka bukti DAP menguasai Pakatan adalah benar.

Lau Weng San baru-baru ini sudah sibuk buka kotak cari maklumat untuk dedahkan syarikat-syarikat GLC dibawah Kerajaan Negeri Selangor. Atas sebab apa? Apakah DAP sudah tidak mahu ada orang melayu menerajui GLC Selangor?

Dengar dan amati kata-kata dari Lau Weng San. Kita tunggu dan lihat. Apakah Azmin akan mendiamkan diri atau dia ada kaedah tersendiri untuk patahkan serangan pihak DAP Selangor?

Mungkin juga ini adalah 'bargain' daripada Wan Azizah yang akan menuruti segala kehendak DAP dengan syarat dai mahukan Azmin ' diikat dan ditelanjangkan' sebelum PRU 14.

K7L : Mereka makin huru-hara..lebih baik BN dari Pakatan Rebah..

0 ulasan:

Post a Comment

Nak Pesan Awal-Awal

Keris 7 Lok kata :
korang sume nak komen apapon..aku tak kisah..tapi kalau komen tu boleh didakwa di mahkamah..aku akan bekerjasama dengan pihak berkuasa dan tidak akan bertanggung jawab ke atas komen yang korang buat..anda tulis..anda dapat...

Arkib Keris 7 Lok

busuk