28/05/2015

Guan Eng Bantu PasMa Gulingkan Hadi Dalam Muktamar?


  

Liat sungguh Haji Hadi untuk digulingkan pada mata DAP dan balaci-balacinya di dalam PAS. Sebab itu orang nombor satu dalam DAP kena bagi kenyataan yang boleh mengusik hati ahli PAS.

Yang lawaknya, Guan Eng tuduh Hadi berhati UMNO. Semua itu sebenarnya cuma satu propaganda yang dibuat untuk menimbulkan rasa benci orang PAS kepada Hadi yang berkeras tidak mahu berganjak dari keputusan untuk melaksanakan Hudud.

Sebenarnya, DAP bimbang PAS kembali kuat sekiranya Hudud benar-benar dilaksanakan di Kelantan. Sebab itu segala kekuatan dan cara digunapakai termasuk suap PasMa untuk hancurkan PAS.

Apapun sekarang ini kita tunggu dan lihat. Sejauh mana serangan terhadap Presiden PAS dilakukan oleh DAP. Sampai ke tahap mana mereka berani menyusun langkah dalam menabur pasir ke dalam periuk Hadi?

Hadi dan konco-konconya pula nak tunggu apa lagi? Orang dah bagitahu secara terbuka mereka tak minat untuk bersama. Sebagai seorang Presiden, umum sahajalah PAS keluar daripada Pakatan.

Kalau sayang sangat jawatan Exco-Exco negeri yang ada, suruhlah mereka lompat kalau berani. 

K7L : Tak habis dengan DAP... apa yang PAS takut sangat?

1 ulasan:

Nak Pesan Awal-Awal

Keris 7 Lok kata :
korang sume nak komen apapon..aku tak kisah..tapi kalau komen tu boleh didakwa di mahkamah..aku akan bekerjasama dengan pihak berkuasa dan tidak akan bertanggung jawab ke atas komen yang korang buat..anda tulis..anda dapat...

Arkib Keris 7 Lok

busuk