10/11/2014

Wanita UMNO Tidak Setuju Akta Hasutan Dimansuhkan! @NajibRazak



Hasil drp  majlis Pemahaman Akta Hasutan 1948 yg di anjur olih Biro Perundangan dan Advokasi Wanita Umno dan di hadiri lebih kurang 500 wakil wanita umno seluruh negara  satu  ketetapan di buat bahawa Wanita Umno akan hantar memo kpd PM menyatakan bahawa atas dasar keselamatan dan keamanan negara maka Wanita TIDAK setuju Akta Hasutan di mansuhkan  dan PM tangguh pindaan mahupun pemansuhan Akta Hasutan . Wanita akan mula dapat satu juta tanda tangan utk di kemukakan kpd kerajaan.

Nampaknya sayap-sayap UMNO nampak tegas dalam memastikan Akta Hasutan tidak dimansuhkan. Wanita UMNO menunjukkan ketegasan mereka. Semakin ramai yang tidak bersetuju termasuk rakyat biasa.

Akta Hasutan sememangnya ingin dihapuskan oleh puak penghasut yang kini rasa terkongkong untuk berbuat jahat. Maka anda pilih nak sokong benda baik atau benda buruk. 

K7L : Untuk generasi masa depan..

2 ulasan:

  1. Yeaa kak ijat..cmtu le. Kita berpijak dibumi nyata. Ini realiti... cuma en najib ape jdi ntah..btl2 risking sokongan melayu. ..

    ReplyDelete
  2. YAB PM kita ni, aku syak, lebih suka dengaq pandangan lulusan oxPOT, si mamat-kari-LIBERAL-galak-BERZUMBA-dan-pakai-stokin-'PINK' yg. asyik diPUJA si KAPIRDAJAL EvangeliSStar utk. menjadi bakal TPM, kemudian PM - habislah HANCOQ NEGARA ISLAM, pusaka nenek moyang kita ni!

    Makcik Sambal Belacan.

    ReplyDelete

Nak Pesan Awal-Awal

Keris 7 Lok kata :
korang sume nak komen apapon..aku tak kisah..tapi kalau komen tu boleh didakwa di mahkamah..aku akan bekerjasama dengan pihak berkuasa dan tidak akan bertanggung jawab ke atas komen yang korang buat..anda tulis..anda dapat...

Arkib Keris 7 Lok

busuk