18/11/2012

Anwar Mengaku Dia Keturunan Drajat Wali Songo?



Jawa Bernam telefon Keris malam tadi, katanya "Keris, aku lupa nak bagitahu haritu Anwar turun ke Sabak Bernam, dia buat lawak bro. katanya dia tiada darah jawa tetapi dia keturunan Sunan Drajat dari Wali Songo! Tak sedar diri betul".

MasyaAllah, datang mana dia keturunan Sunan Drajat kalau dia bukan berdarah jawa? Sunan Drajat tak main belakang dan tidak berzina. Jangan calarkan imej wali songo boleh? Biadap dan populis. Sanggup gunakan apa sahaja untuk memerangkap jiwa rakyat.

Sanggup mempergunakan nama Sunan Drajat yang merupakan anak kepada Sunan Ampel demi meraih kepercayaan. Dasar berlidah dajjal! Lepas ini dia nak kata dia keturunan Firaun pulak?

Dasar pembohong! Baca apa yang berlaku ketika di Sabak Bernam [Klik Sini]

K7L : Keturunan kami keturunan pejuang..tapi kami tak heboh macam Anwar..

3 ulasan:

  1. dia lupa keturunan tu bro...hahaha

    ReplyDelete
  2. Apa yang aku pernah dengar tok nenek dia berasal dari India dan beragama Hindu. Muka tak malu punya olang mengaku keturunan wali songo.

    ReplyDelete

Nak Pesan Awal-Awal

Keris 7 Lok kata :
korang sume nak komen apapon..aku tak kisah..tapi kalau komen tu boleh didakwa di mahkamah..aku akan bekerjasama dengan pihak berkuasa dan tidak akan bertanggung jawab ke atas komen yang korang buat..anda tulis..anda dapat...

Arkib Keris 7 Lok

busuk