07/01/2015

Rafizi Akui Hanya Darah Anwar Boleh Jadi Pemimpin PKR? #AzminPanasHati



Setiausaha Agung PKR Rafizi Ramli mengakui parti itu tidak mempunyai pilihan kecuali bergantung kepada Ketua Umum Anwar Ibrahim dan keluarganya kerana mereka mampu menarik minat rakyat.


Menurutnya, tiada seorang pun daripada PKR yang sehebat Anwar, isterinya, Datuk Seri Dr Wan Azizah Wan Ismail dan anaknya, Nurul Izzah yang mampu menjadi tarikan umum.



“Jika soalan itu ditujukan kepada PKR, soalan yang sama sesuai ditujukan kepada DAP dan PAS…ia bermaksud Lim Kit Siang dan Lim Guan Eng..(katanya sambil ketawa kecil) tidak boleh berada di situ


“Ia juga bermaksud Haji Hadi dan anaknya serta menantunya tidak boleh berada di situ..”katanya ketika diwawancara kiniTV.
Bagaimanpun katanya, PKR sedang memupuk beberapa pemimpin muda dengan harapan mereka juga mampu menarik perhatian orang ramai untuk menjadi pelapis parti pada masa akan datang.

K7L : Parti yang hala tuju dia tak ada dan terlalu ekslusif untuk darah Anwar sahaja..

0 ulasan:

Post a Comment

Nak Pesan Awal-Awal

Keris 7 Lok kata :
korang sume nak komen apapon..aku tak kisah..tapi kalau komen tu boleh didakwa di mahkamah..aku akan bekerjasama dengan pihak berkuasa dan tidak akan bertanggung jawab ke atas komen yang korang buat..anda tulis..anda dapat...

Arkib Keris 7 Lok

busuk