23/01/2015

Agensi Atom Sahkan #Lynas Selamat -@fuziah99 Dah Puas Tipu Rakyat?


Fuziah Salleh merupakan orang yang paling lantang menentang projek kontroversi Kilang Pemprosesan Nadir Bumi Lynas di Kuantan. Beliau telah fokuskan isu Lynas ini sebagai senjata utama untuk meraih undi dan populariti.

Walaupun penerangan terperinci berserta fakta dan bukti bahawa projek Lynas
ini tidak mendatangkan bahaya kepada penduduk di sekitarnya namun Fuziah tetap menjalankan provokasi besar-besaran dan berterusan untuk memanipulasikan pemikiran dan pandangan penduduk setempat dan rakyat Malaysia. 

Beliau tidak menjalankan “kerja kotor” ini seorang diri. Bantuan dari DAP secara berterusan telah banyak menolong beliau. Kita dengar dulu pembohongan dia dulu :



Ok! Finish dengan penipuan dia. Ini pula Keris bagi maklumat tentang betapa bahanya Lynas kepada penduduk Gebeng yang mana mereka sendiri dah main-main Bahan Nadir Bumi itu dengan tangan.

 

Ok! Dah faham? Keris bagi pula kenyataan dari salah seorang kepimpinan Pakatan yang tidak boleh menerima episod pembohongan Fuziah.



Dan akhirnya Agensi Atom Antarabangsa memberi pengesahan bahawa Lynas selamat. Bahan Nadir yang diproses termasuk projek pemprosesan bebas daripada masalah radiasi sisa bahan radiokatif yang cuba dimomokkan oleh Fuziah.

 

Jadi Fuziah nak cakap apa? Jangan percaya cakap orang Pakatan. Pembunuh je semua.

K7L : Dah boleh minta maaf..

0 ulasan:

Post a Comment

Nak Pesan Awal-Awal

Keris 7 Lok kata :
korang sume nak komen apapon..aku tak kisah..tapi kalau komen tu boleh didakwa di mahkamah..aku akan bekerjasama dengan pihak berkuasa dan tidak akan bertanggung jawab ke atas komen yang korang buat..anda tulis..anda dapat...

Arkib Keris 7 Lok

busuk