25/02/2015

Nasruddin Tantawi Sindir Dalam Tazkirah - Mat Sabu Mengamuk Sampai Pecahkan Kereta?




Peperangan Ulama vs Anwarinas semakin hangat. Multaqa PAS pun dah mula bersuara untuk memihak kepada geng Ulama PAS. Berbanding geng Anwarinnas, mereka mula bergerak dari satu tempat ke astau tempat bertemu dengan YDP-YDP serta AJK kawasan yang ada untuk memberi 'counterback' bagi memastikan sokongan masih kuat kepada mereka.

Gerakan untuk gulingkan geng Ulama sedang giat dijalankan. Kempen sudahpun bermula dimana beberapa pemimpin yang pro Anwarinnas sudah mendapt 'bekalan' daripada DAP untuk 'tutup mulut dan kambus' Presiden PAS yang dilihat sudah tidak seiring dengan DAP-PKR dalam membuat apa-apa keputusan berkaitan Pakatan Rakyat.

Kini geng Ulama dah mula tunjuk taring, sebab itu mesyuarat tempohari Hanipa Maidin kena lepuk dengan YDP Pas Perak. Kini PAS dalam pergolakan yang teruk. Ketiadaan Nik Aziz akan meruncingkan lagi masalah apabila Husam seolah-olah terlepas daripada gari. 


Ironinya kini sindir menyindir telah berlaku. Baru-baru ini Nik Abduh dan Nasruddin Tantawi dilihat mula menyindir dalam setiap tazkirah mereka yang rata-rata qariahnya adalah ahli PAS tegar.

Apa akan berlaku selepas ini agaknya? 

K7L : Ohhh.. Teratai bunga indah....

1 ulasan:

  1. Ehh...bukankah syaitan 2 sahabat pas...nik aziz sndiri dah sbut dulukan..

    ReplyDelete

Nak Pesan Awal-Awal

Keris 7 Lok kata :
korang sume nak komen apapon..aku tak kisah..tapi kalau komen tu boleh didakwa di mahkamah..aku akan bekerjasama dengan pihak berkuasa dan tidak akan bertanggung jawab ke atas komen yang korang buat..anda tulis..anda dapat...

Arkib Keris 7 Lok

busuk