27/10/2014

Sekolah Demokrasi DAP Ada Lambang Lanun? - Nak Rompak Siapa?



Keris hairan kenapa orang Melayu yang sokong PR tak faham propaganda tersirat DAP? Tahukah anda lambang lanun itu seolah-olah kumpulan perompak di lautan yang mana Malaysia adalah negara yang dikelilingi oleh laut.

Apakah ini simbolik DAP merompak kuasa di Malaysia dengan menggunakan orang Melayu itu sendiri? Sejarah Empat Ratus Tahun terbenam itu masih belum cukup mengajar umat melayu tentag bahayanya bangsa dan agama jika terus dibenam?

Mari kita baca artikel Cucu Tok Selampit :


DAP dalam usaha untuk mengkaderkan anak-anak Melayu seluruh negara dengan program Sekolah Demokrasi. Sayangnya segelintir anak Melayu amat mudah diperkotakkan untuk menjadi macai kepada parti chauvinism DAP. 

CTS tertanya-tanya apakah yang hendak diterapkan ke dalam minda anak-anak Melayu ini sekiranya lambang Sekolah Demokrasi menggunakan lambang kepala tengkorok (skull) yang sinonim dengan lambang lanun.

Apakah Sekolah ini ingin menjadi pemberontak atau perompak di lautan atau sekadar terpengaruh dengan watak Captain Jack Sparrow dalam filem Pirates of The Caribbean. Adalah diharapkan Kementrian Dalam Negeri tidak memandang ringan perkara ini.

K7L : Jangan sampai dah teruk baru Melayu nak sedar..

3 ulasan:

  1. Melayu memang suka bergaduh sesama sendiri, pasal Melayu yang barua-barua Cina sekarang sedang meningkat seronok menjahanamkan bangsa sendiri, ada yang modal air liur Cina aje boleh mereka percaya punya bahalol...... entahlah, pemimpin-pemimpin Melayu baik BN dan Pakatan sama saja, nak pangkat, kuasa ,wang dan.......harap Allah akan tolong orang Melayu dan Islam di Malaysia.

    ReplyDelete
  2. Si PENDATANG KAPIRDAJAL Kristian pro-ZIONIS DAPBANGKAI ni disyaki nak menggalakkan anak-anak muda Islam/Melayu kita jadi GENG KONGSI GELAP-SYAITAN HOMO-PEDOFILIA "Skull & Bones" tajaan Freemason-ZIONIS!

    Yg. si Islam/Melayu BERTUDUNG/BERPURDAH BANGANG tu (tapi aku syak ini PENYAMAQ-PENYAMAQ Islam) tak nampakkah lambang SALIB kat logo tu, dan logo "Skull and Bones" puak SYAITAN Freemason-Zionis, yg.juga menggalakkan budaya SODOM (tapi mereka ubah tengkorak tu seolah mcm. lanun biasa; jadi nak memperbodohkan MAIN)! Lihat di -
    http://henrymakow.com/_left_albert_pike_1809-1891by.html , Freemasonry's Secret Homosexual Agenda , October 22, 2013; dan di -
    http://truthjihad.blogspot.com/2013/09/will-kerry-masturbate-naked-in-coffin.html , Posted by Dr. Kevin Barrett, September 4, 2013:

    Will Kerry masturbate naked in a coffin to launch Syria war?

    The alternative media has raised John Kerry's membership in Skull and Bones as a possible reason for his enthusiasm for war with Syria.

    Skull and Bones is a satan-worshipping secret society formed in the 19th century by the most ruthless members of America's slaving, opium-trading WASP organized crime families. Skull and Bones members are selected for their cunning and sociopathy. They are inducted in a bizarre ceremony that occurs every year in "the Crypt" - an underground bunker beneath a building near Yale University in New Haven, Connnecticut.....

    New members are led down into the crypt, and forced to lie naked in a coffin, surrounded by older Bonesmen - including in some cases their own fathers. The inductee is then required to masturbate while recounting his entire sexual history to the assembled crowd.

    In 2004, both of the major-party presidential candidates - George W. Bush and John Kerry - had performed this depraved act........

    Makcik Sambal Belacan.

    ReplyDelete
  3. Jadi ini bermakna "Sekolah Demokrasi ala Barat/Freemason-ZIONIS - utk. BEBAS jadi puak SODOM/PEDOFILIA"! PI MAMPOS puak SYAITAN ni!

    Makcik Sambal Belacan.

    ReplyDelete

Nak Pesan Awal-Awal

Keris 7 Lok kata :
korang sume nak komen apapon..aku tak kisah..tapi kalau komen tu boleh didakwa di mahkamah..aku akan bekerjasama dengan pihak berkuasa dan tidak akan bertanggung jawab ke atas komen yang korang buat..anda tulis..anda dapat...

Arkib Keris 7 Lok

busuk