14/04/2014

2 ulasan:

  1. setahu aku, berdasarkan percakapan ahli-ahli biasa pkr dan pas dan pendapat2 mereka di forum3, mereka tidak percaya kepada keistimewaan melayu. bagi ahli pas, islam menyuruh berlaku adil tidak mengira bangsa. bagi ahli pkr, logik akal menyatakan semua bangsa samarata.

    ReplyDelete
  2. Dulu aku merupakan penyokong PKR dan PAS. Waktu mula2 anwar di buang mahathir....aku tidak percaya akan tuduhan2 itu. Skrg ni...aku x nk ambil pertuduhan2 itu sbg asas....yg aku ambil adalah sikap anwar terhdp pelbagai isu melibatkn islam dan melayu. Tidak ada langsung nk menyebelahi islam dan melayu. Lebih kpd liberal. Dan bnyk kenyataan2 yg aku rasa begitu bodoh....tetapi ditelan bulat2 oleh sebhg pengikut2 melayu dan islam pakatan. Lihat betapa ramai pemimpian2 asal PKR yg telah keluar parti. Cara paling mudah nk menafikan PKR ade masalah disbbkn ahli2 tertinggi keluar PKR....adalah dgn dakwa dibeli UMNO. Tolonglah.....aku tidak sebodoh itu utk disumbat dgn ayat "pre programmed". PAS pula.....benar2 pak turut. Kalau dikatakan kaldai anwar dan DAP....marah....tapi....itulah hakikatnye.

    ReplyDelete

Nak Pesan Awal-Awal

Keris 7 Lok kata :
korang sume nak komen apapon..aku tak kisah..tapi kalau komen tu boleh didakwa di mahkamah..aku akan bekerjasama dengan pihak berkuasa dan tidak akan bertanggung jawab ke atas komen yang korang buat..anda tulis..anda dapat...

Arkib Keris 7 Lok

busuk