15/05/2013

Barisan Kabinet 2013 - DS Zahid KDN - DS @HishammuddinH2O Pula Mindef?



Khabar angin bertiup kencang di Putrajaya mengatakan pertukaran antara dua Naib Presiden UMNO dengan Kementerian yang mereka sandang dahulu. Perkhabaran DS Zahid Hamidi menjadi Menteri Dalam Negeri sebenarnya sejak semalam lagi didendangkan.

Hari ini satu lagi khabar angin mengatakan DS Hishammuddin akan menjadi Menteri Pertahanan. Apapun orang nak kata kita tunggu Jam 5 petang nanti.

K7L : Nak tengok berapa ramai anak muda dalam barisan kabinet..

3 ulasan:

  1. SEPATUTNYA MENTERI AMARAN CUBA DITUKARKAN KE KEMENTERIAN PELANCONGAN..........SESUAI KOT..

    ReplyDelete
  2. Kalau ini betul lega aku. X sia2 aku undi BN.

    ReplyDelete
  3. Samalah.. Aku pun happy.. X sesia undi aku.. Thanks pm

    ReplyDelete

Nak Pesan Awal-Awal

Keris 7 Lok kata :
korang sume nak komen apapon..aku tak kisah..tapi kalau komen tu boleh didakwa di mahkamah..aku akan bekerjasama dengan pihak berkuasa dan tidak akan bertanggung jawab ke atas komen yang korang buat..anda tulis..anda dapat...

Arkib Keris 7 Lok

busuk