23/12/2014

Bila @limkitsiang Nak Minta Maaf Pada @LiowTiongLai






Penasihat DAP yang juga merupakan Ahli Parlimen Gelang Patah, semalamtelah memadamkan posting beliau di laman sosial Twitter setelah membuat fitnah ke atas Air Asia dan menunding jari kepada Menteri Pengangkutan, DS Liow Tiong Lai. Lim Kit Siang membuat fitnah bahawa sebuah pesawat Air Asia telah mengalihkan arah penerbangan ke Senai akibat konon berlakunya banjir di KLIA2.

Tanpa segan silu beliau menunding jari kepada Menteri Pengangkutan dan menyifatkan kejadian berkenaan sebagai memalukan. Orang tua nyanyuk ini kemudiannya menarik balik fitnah beliau dan meminta maaf. Katanya, maklumat yang diberikan oleh penumpang kepadanya tidak tepat. Lencongan penerbangan daripada jadual asal menurutnya adalah disebabkan oleh cuaca yang buruk.

Inilah sifat pembangkang. Suka melompat dan membuat fitnah. Selepas fitnah di'kantoi'kan, mereka akan memadam status di laman sosial dan buat seperti tiada apa yang berlaku. Damage was done. Apology not accepted! Soalan cepumas - Kenapakah Lim Kit Siang memohon maaf kepada Liew Chin Tong dan bukannya kepada DS Liow Tiong Lai?

K7L : Komunis ni mana reti minta maaf...

2 ulasan:

  1. yeah... fakta ke auta??? hampir kebanyakan org cina jarang meminta maaf jika buat silap. jika tak percaya, sila lah rajin2 lihat org2 cina disekeliling anda mulai hari ini...

    ReplyDelete
  2. Belajar Dari nuo jubo 16 sept

    ReplyDelete

Nak Pesan Awal-Awal

Keris 7 Lok kata :
korang sume nak komen apapon..aku tak kisah..tapi kalau komen tu boleh didakwa di mahkamah..aku akan bekerjasama dengan pihak berkuasa dan tidak akan bertanggung jawab ke atas komen yang korang buat..anda tulis..anda dapat...

Arkib Keris 7 Lok

busuk