19/12/2014

Azmin Ali, Babi Dan Kuala Langat - @AzminAli & Yunus Sila Jawab!



Dulu pernah meletup isu ini. Tetapi Khalid Ibrahim pujaan hati Azmin Ali dah buat cover up. Yang mana sebab itu Adun-Adun DAP mengamuk dan nak gulingkan Khalid. Kes batal babi ni pun antara punca Khalid ditumbangkan.

Sekarang ini Modern Pig Farming ini dengarnya akan diteruskan. Azmin Ali tahu atau tidak atau buat-buat tidak tahu? Surat telah pun dikeluarkan. Mungkinkah Abdullah Sani akan dapat share ladang tersebut?



Apakah keuntungan kepada Rakyat Kuala Langat yang telah memilih PKR sebagai Ahli Parlimen mereka? Apakah Yunus Hairi yang juga Adun PAS Sijangkang akan membiarkan perkara ini diteruskan?

Banyak persoalan maka kita tunggu mereka jawab. 

K7L : Takkan besok anak kita cakap.. Daddy tu ada babi terlepas.. sudahhh...

2 ulasan:

  1. Kita tak suka babi bukan kerana dia babi.,tapi kerana babi itu haram dan najis bagi kita orang islam.
    Orang yang bertopingkan islam mereka tak ada masalah dengan babi.Nak bela babi,ternak babi , sembelih babi atau gulai babi itu bukan masalah pada mereka.Janji mashuuuk.

    ReplyDelete
  2. tak de masalah nk ternak babi. biarlah ditempat yang sesuai. cth kg baru cina ke...
    jgn sampai susahkan org Islam pulak, da asik nk kena samak je hari2. ada paham?
    lg 1, menternak ni kiranya 1 perniagaan lah. kalau kena lagi musibah mcm virus JE ke, viris nipah ke... korang yg ternak tu jgn lah nk tuntut apa2 kt kerajaan. kalau tuntut tu pulak nk lebih2. org byr cukai bukan nk cover kerugian ko je. ada paham? sebab selalunya tak kedengaran pulak penternak lembu & ikan yg rugi bila musibah, Xde nk tuntut lebih2 mcm korang yg ternak babi nih...
    babi ni jgk membiak dgn cepat & bnyk, Xmcm lembu & dll. jd mesti ada kuota jumlah yg blh diternak. cth kalau pasaran hanya nk 10 ekor, ko tak payah la nk ternak smpi 100. ada paham?
    utk MB, lebih baik batalkan aje projek nih... ada paham???

    ReplyDelete

Nak Pesan Awal-Awal

Keris 7 Lok kata :
korang sume nak komen apapon..aku tak kisah..tapi kalau komen tu boleh didakwa di mahkamah..aku akan bekerjasama dengan pihak berkuasa dan tidak akan bertanggung jawab ke atas komen yang korang buat..anda tulis..anda dapat...

Arkib Keris 7 Lok

busuk