22/12/2014

Aktivis Bogel Hina Islam Mati Terseksa Akibat Kemalangan?



Balasan Allah sangat keras. Jangan menghina kerana Allah telah menyatakan dengan jelas di dalam Al Quran bahawa siksaanNya sangat keras kepada yang terus ingkar walau diberi nasihat dan petunjuk untuk berubah.

Jangan sesekali cuba melawan kuasaNya!

Baca artikel di bawah ini kisah dari Mesir yang telah mati kemalangan ngeri akibat perbuatannya sendiri.

Aliaa Majida seorang aktivis agama dari Mesir yang menghina Islam dan kalimah ALLAH dilaporkan telah meninggal dalam kemalangan ngeri.

Aliaa Majida Al Mahdi atau dikenali juga Aliaa Magda Elmahdy,23, sebelum ini telah menggemparkan dunia apabila telah menitiskan darah haidnya ke atas kelimah ALLAH.


Tindakan kurang jarnya itu telah mendapat kutukan umat Isalam seluruh dunia. Nampaknya perbuatannya itu telah dibalas dengan kematian yang amat tragis dalam sebuah kemalangan.



Menurut sumber, gambar di atas beliau masih belum mati dan itu adalah saat siksa beliau menghembuskan nafas terakhir.

Andai apa yang dilaporkan oleh media ini benar mati beliau pasti dilaknat.- Siakap Keli

K7L : Yang kat sweden tu ingat Selamat ke?

2 ulasan:

  1. Benda2 mcm ni jgn maen sebar je

    muka pun tak sama
    pikirla panjang skit bang

    ReplyDelete
  2. Sya dh check kt tenet psl isu kematian tu. Xbtl pn. Harap kita siasat dlu sesuatu berita dan sahkn dri sumber boleh dipercayai sblm sebarkn.

    ReplyDelete

Nak Pesan Awal-Awal

Keris 7 Lok kata :
korang sume nak komen apapon..aku tak kisah..tapi kalau komen tu boleh didakwa di mahkamah..aku akan bekerjasama dengan pihak berkuasa dan tidak akan bertanggung jawab ke atas komen yang korang buat..anda tulis..anda dapat...

Arkib Keris 7 Lok

busuk