18/07/2012

Debat Nasrudin Tantawi - Fathul Bari : Orang Muda Pilih Siapa?


Siapa bakal terkantoi? Dahulu Nasrudin perbah kantoi pasal syiah dalam PAS dan kini nak kantoi apa lagi pun tak tahulah. Apapun kepada Ustaz Fathul Baru yang juga merupakan Ilmuwan Muda UMNO Keris nasihatkan hati-hati kerana kini modus debat yang diguna pakai oleh pakatan sedikit berbeza. Mereka akan lari daripada tajuk dan bercerita perihal lain dalam usaha mengelirukan atau membawa UFB ke dalam permainannya.

Jemputan ke Debat UFB & Tantawi bertajuk PRU 13: Anak Muda Pilih Siapa? Akan berlangsung di Karangkraf Shah Alam pada 19/07/2012 jam 6 Julai.

Format debat sama seperti debat antara Khairy Jamaluddin & Ambiga sebelum ni. Dan program ini tertutup dan diberi masuk hanya untuk jemputan. Maksimum 150 tempat duduk sahaja. Malamnya rakaman akan disiarkan di Astro Awani.


BN PILIHAN ORANG MUDA

K7L : UFB steady..Nasrudin? Setelkan hal syiah dulu..

2 ulasan:

  1. Kalau Pas ada syiah..umno ada wahabi mujassimah..sama2 sesat!
    n tkoh umno mlm ni kepala wahabi..
    Tau apa itu wahabi?
    Semoga politik Malaysia ke arah politik yg memartbatkn aqidah ahli sunnah wal jamaah yg sbenar..

    ReplyDelete

Nak Pesan Awal-Awal

Keris 7 Lok kata :
korang sume nak komen apapon..aku tak kisah..tapi kalau komen tu boleh didakwa di mahkamah..aku akan bekerjasama dengan pihak berkuasa dan tidak akan bertanggung jawab ke atas komen yang korang buat..anda tulis..anda dapat...

Arkib Keris 7 Lok

busuk