17/04/2012

Gempar! Khalid Ismath Mahu Sebarkan Syiah Dengan Berkahwin Perempuan Sunni?



Keris telah menerima kad jemputan perkahwinan Khalid Ismath dan menurut kenalan bakal isterinya merupakan penerima fahaman Ahli Sunnah Wal Jamaah berbeza dengan dirinya yang berfahaman Syiah. Mahu bukti? Keris petik artikel daripada kumpulan SyiahMalaysia sebagai bukti kepada pembaca yang mungkin pernah terpedaya dengan kepura-puraan puak syiah yang tinggi :

Bismillahir Rahmani Rahim, Allahumma solli 'ala Muhammad, Assalamu'alaikum WBT. Kami ABIM Melaka Bandar merasa bertanggungjawab demi Aqidah yang sahih dan berpegang teguh dengan ajaran Nabi SAW, ingin mendedahkan siapa sebenarnya Khalid Mohd Ismath, yang merupakan seorang pemimpin mahasiswa dan juga merupakan Pemuda Parti Sosialis Malaysia (PSM). Anda boleh membaca artikel dari sebuah laman blog yang kami kongsikan di hujung ulasan pihak Editor.

1. Sebelum itu, kami ingin memberi sedikit ulasan. Untuk pengesahan, para pembaca boleh semak di laman sosial Facebook Khalid Mohd Ismath sendiri tentang pegangan Aqidah beliau.



Setelah anda klik link di atas, cuba lihat alamat laman Facebook beliau: https://www.facebook.com/khalid.shiite.ummat.hizbullah

2. Lihat sendiri komen komen pengakuan mahasiswa berkenaan.


Beliau sendiri mengakui bahawa beliau adalah Syiah? Bagaimana dirinya boleh berkahwin dengan perempuan Sunni? Inikah pemimpin Soladirati Mahasiswa Malaysia yang berdemo PTPTN? SYiah yang menjdi ikutan SMM? Mahukah ibubapa diluar sana benarkan anak-anak bergaul dengan mereka yang berfahaman syiah dan radikal ini? Mari dengar apa hukum kahwin Syiah-Sunni.



K7L : PAS boleh terima syiah..apakah itu perjuangan Islam?..

4 ulasan:

  1. betul ke perempuan tu sunni.. kalau nak bersangka baik, bolehlah kita katakan sunni. tapi setelah sekian banyak pembongkaran yang kita lakukan, perempuan tu tetap nak kawin jugak, maka timbul satu persolan yakni, benarkah perempuan itu sunni..??????

    ReplyDelete
  2. ye.

    saya pk cmtu gak.

    sejahil2 org melayu kita x kan nak bg je anak dia kawen ngan laki syiah.

    kecualilah budak pumpuan tu syiah jugak.

    atau dia dah tangkap cinta sama khalid. so aqeedah dilupakan (biasa je jadi cmtu kan).

    bahaya.

    saya cadangkan budak ni dibuang universiti.

    sekian.

    ReplyDelete
  3. perempuan yg khalid kawin tu pelacur! khalid bukan kisah..janji dapat sebar syiah dia. kuarga perempuan tu terima saja..anak mereka dah barai dah..khalid mau..so mereka bagi saja...

    ReplyDelete

Nak Pesan Awal-Awal

Keris 7 Lok kata :
korang sume nak komen apapon..aku tak kisah..tapi kalau komen tu boleh didakwa di mahkamah..aku akan bekerjasama dengan pihak berkuasa dan tidak akan bertanggung jawab ke atas komen yang korang buat..anda tulis..anda dapat...

Arkib Keris 7 Lok

busuk