13/11/2011

Pemantauan Oleh DS @HishammuddinH2O Mengenai Usaha Banteras Penyeludupan Minyak Subsidi Oleh RELA & KPDNKK

بِسْــــــــــــــــــمِ اﷲِالرَّحْمَنِ اارَّحِيم
Assalamualaikum w.b.t



Dipetik daripada blog Double-Y mengenai kisah DS @HishammuddinH2O - Turun Padang Memantau Usaha Banteras Penyeludupan Minyak Subsidi Oleh RELA & KPDNKK

DS Hishammuddin Tun Hussein selaku Menteri Dalam Negeri bertindak turun padang bagi memantau usaha pencegahan yang dilakukan oleh RELA dengan kerjasama KPDNKK untuk membanteras aktiviti penyeludupan minyak subsidi di sekitar Tumpat, Kelantan hari ini.

Pemantauan sehari ini dilakukan oleh DS Hishammuddin Tun Hussein bertujuan untuk melihat sendiri kelancaran kerja-kerja pencegahan yang dilakukan oleh anggota-anggota RELA bagi memastikan aktiviti penyeludupan minyak subsidi terus dibanteras dari masa ke semasa.

Baca selanjutnya di SINI 

Tahniah kepada DS Hishammuddin Tun Hussein yang sering turun padang dan ramah kepada penjawat awaqm di kementerian yang dipacu olehnya. Teruskan usaha yang baik dalam menjalankan tugas sebagai Menteri Dalam negeri supaya Malaysia terus aman dan makmur di bawah Kerajaan Barisan Nasional.
 
Islam Agamaku! Melayu Bangsaku! 

Dirgahayu Malaysia Tanahairku!

Keris 7 Lok kata: Menteri memang harus selalu turun padang, baru tahu apa terjadi di akar umbi..

0 ulasan:

Post a Comment

Nak Pesan Awal-Awal

Keris 7 Lok kata :
korang sume nak komen apapon..aku tak kisah..tapi kalau komen tu boleh didakwa di mahkamah..aku akan bekerjasama dengan pihak berkuasa dan tidak akan bertanggung jawab ke atas komen yang korang buat..anda tulis..anda dapat...

Arkib Keris 7 Lok

busuk