28/11/2011

Ngar Kor Ming Hina Manusia Berkulit Gelap!

Dulu Nga Kor Ming pernah membaca ayat Al-Quran sekaligus menyentuh sensitiviti masyarakat Islam di Malaysia namun dia telah disokong oleh si wahabi Nik Aziz. Setelah mendapat sokongan-sokongan sebegitu daripada jumud-jumud PAS, Nga semakin berani menghina dan terus menghina masyarakat melayu dan Islam.


Saksikan video dibaw
ah dimana Nag Kor Ming menyampaikan ceramah di Kamunting, Taiping yang berbaur rasis dan dia mencerca MB Perak iaitu YB Zambry Kadir.

 

Nampaknya setelah ISA ditamatkan maka semakin ramai puak-puak pakatan ini menyalak dengan lebih kuat. Patutlah mereka menentang Rang Undang Undang Perhimpunan Aman yang dibentangkan di Parlimen, rupanya mereka takut juga ditangkap.

Islam Agamaku! Melayu Bangsaku! 

Dirgahayu Malaysia Tanahairku!

Keris 7 Lok kata: Sekarang ini puak pakatan mahu mengajar rakyat Malaysia supaya biasakan diri dengan Demo Jalanan..tahukah anda semua itu cara pertama yahudi merampas tanah palestin?

2 ulasan:

  1. nga kor ming ni melampaulah......sedar diri tu sket...ko tu cina...balik negara cinalah....dahlah makan babi....siallll...bangang....nga kor ming ni adik beradik ngan anjing kurap.....

    ReplyDelete
  2. sanggup org pas dengar seorang kafir menghina saudara sendiri, bilal bin rabbah pun berkulit gelap..sahabat Rasulullah SAW..teruknye pas..

    ReplyDelete

Nak Pesan Awal-Awal

Keris 7 Lok kata :
korang sume nak komen apapon..aku tak kisah..tapi kalau komen tu boleh didakwa di mahkamah..aku akan bekerjasama dengan pihak berkuasa dan tidak akan bertanggung jawab ke atas komen yang korang buat..anda tulis..anda dapat...

Arkib Keris 7 Lok

busuk