21/11/2011

DAP Hasut Melayu Tinggalkan PAS?


 بِسْــــــــــــــــــمِ اﷲِالرَّحْمَنِ اارَّحِيم
Assalamualaikum w.b.t

Dipeti
k daripada kritis-online

Namun, jangan terkejut, di beberapa tempat yang kami tinjau, DAP sendiri mula hilang keyakinan terhadap PAS di Selangor bagi menarik pengundi-pengundi Melayu apabila secara halus dan senyap mula merayap ke akar umbi bagi menawarkan ramai Melayu membuka cawangan-cawangan DAP. Perkara ini akan saya kupas kemudian hari bagi segmen khas dengan beberapa bukti kukuh yang diperolehi.

Apa yang menghairankan saya adalah, semua perkara di atas seolah-olah tidak ternampak oleh BN terutamanya UMNO dalam melakukan gerakan secara agresif dan besar-besaran bagi menggempur kerajaan negeri di bawah pakatan dan seterusnya memastikan kemenangan BN pada PRU 13 kelak.

Atau mereka terlalu asyik dengan bermain politik sekitar parti sahaja dengan percubaan untuk menonjolkan diri bagi ‘terlihat jelas’ oleh pucuk pimpinan dalam soal kepastian mereka terpilih sebagai calon PRU 13 di kawasan masing-masing? Demikian itu tugas bagi menyerang dan melemahkan kerajaan negeri bukanlah satu agenda yang utama!


Hah! Inilah dia orang yang bertanggungjawab menyongsangkan pemikiran melayu anak muda. Keris pernah berhadapan dengan dia dan ada berborak kosong dengan dia. Ternyata dia ini bukan melayu sama seperti Zairil Khir Johari kerana mereka ini tidak tahu perjuangan melayu jiwa telah diresapkan dengan doktrin DAP. Ini antara melayu yang digelar 'Melayu Bangsat'.

Desas-desus mengatakan kumpulan DAP melayu ini sedang berusaha untuk menjadikan ahli PAS sebagi ahli mereka dengan menggunakan alasan 'PAS tidak kuat', 'PAS tidak relevan' dan 'PAS tiada kuasa untuk mempertahankan melayu'. Sungguh keji taktik DAP untuk meraih undi melayu, rakan dalam pakatan pun dirosakkan demi untuk melawan UMNO. 

Adakah ini yang rakyat Malaysia mahu? Kuasa PR bukan kepada Anwar Ibrahim namun ia seakan memberi kuasa mutlak kepada DAP. Lihat sahaja apa yang berlaku di Selangor dan Kedah. Pemimpin utama diterajui oleh orang melayu namun sistem pemerintahan dan pelaksaanan dikawal oleh DAP. Anda pilih, anda dapat!

Islam Agamaku! Melayu Bangsaku! 

Dirgahayu Malaysia Tanahairku!

Keris 7 Lok kata: Jangan terpengaruh dengan dakyah DAP!..Mereka penindas melayu!..mereka anti-melayu!

1 ulasan:

  1. hmmm..salah satu cara mereka nak jadik mb kalau menang di negeri tersebut. perkara ini hampr terjadik kat perak. di mana kerusi dap paling banyak sebelum peralihan. memandanagkan undang2 tubuh negeri mb mesti melayu dan islam tapi tak kira parti apapun. salah seorang adun (aku pun dah lupa nama dia)yang keluar pkr dan jadik ahli bebas. ditawarkan masuk DAP dan jadik mb boneka...
    please la...bangun semua,jangan dok leka dengan kepentingan diri dalam parti...pikirkan bangsa kita

    ReplyDelete

Nak Pesan Awal-Awal

Keris 7 Lok kata :
korang sume nak komen apapon..aku tak kisah..tapi kalau komen tu boleh didakwa di mahkamah..aku akan bekerjasama dengan pihak berkuasa dan tidak akan bertanggung jawab ke atas komen yang korang buat..anda tulis..anda dapat...

Arkib Keris 7 Lok

busuk