02/05/2016

Sekretariat Pakatan Harapan Dalam Pertimbangan Sikirkan PKR Daripada Pakatan?



Semakin retak hubungan antara DAP-PKR. Bekas Ahli PKR Zaid Ibrahim yang juga merupakan Pakatan Harapan pulak dengan merancang mahu singkirkan PKR dan hanya mengekalkan gabungan dengan DAP-AMANAH .

Zaid juga mendakwa PKR tidak boleh dipercayai berbanding pakatan DAP dengan AMANAH selepas 6 kerusi di PRN Sarawak bertembung sesama sendiri. Dendam Zaid terhadap PKR mungkin terbalas kelak.

Sebab itu kita menunggu apa keputusan perbingancan mereka yang mana satu majlis makan malam akan diadakan pada 7 Mei ini. Dinasour DAP, Lim Kit Siang akan dijemput untuk perbincangan tersebut.

Kini kita dapt lihat PKR di bawah Azmin akan menjadi fleksibel dan tidak mustahil bahawa PKR+PAS atau PKR+pemberontak Umno akan dibuat menjelang PRU14. Kita tunggu akan drama ini adakah akan terus panas selepas PRN Sarawak?

K7L : Kalau nak buang.. buang je tak payah cakap..

2 ulasan:

  1. Korang nak undi mana2 parti pun undilah...ASALKAN BUKAN PARTI LAKNATULLAH DAPIGS!

    ReplyDelete
  2. jgn undi dap dan parti anak emasnya...yg lain tu korang pandai2 la.

    ReplyDelete

Nak Pesan Awal-Awal

Keris 7 Lok kata :
korang sume nak komen apapon..aku tak kisah..tapi kalau komen tu boleh didakwa di mahkamah..aku akan bekerjasama dengan pihak berkuasa dan tidak akan bertanggung jawab ke atas komen yang korang buat..anda tulis..anda dapat...

Arkib Keris 7 Lok

busuk