03/05/2016

Parti Amanah Membuat Isyarat Seperti Ahli Freemason?



Simbol Segitiga yang digunapakai oleh pihak Parti Amanah Negara dilihat sebagai simbol berunsurkan Freemason. The God Eye, The All Seeing Eye dan Mata Ilahi adalah nama-nama yang diberikan oleh Ahli Mason untuk simbol tersebut.

Tidak mustahil ianya bukanlah satu kebetulan. Kemungkinan besar ada antara ahli PAN adalah daripada kalangan Freemason sendiri. Sebab itu juga ketika persidangan Freemason di Pulau Pinang, dikatakan DAP antara penyokong mereka.

PAN yang juga parti doktrin DAP dan kemungkina diberi dana oleh DAP, berkemungkinan juga diserapkan beberapa ahli Mason dalam parti tersebut. Mereka ini hanya mahukan kuasa dan menjadi penentang Islam.

Bukankah PAN menentang PAS kerana tidak mendapat kuasa dan melawan BN untuk memberi laluan kepada DAP untuk memerintah? Jika mereka kat tiada kaitan, apakah PAN tidak tahu tentang sensitiviti simbol yang mereka buat?

K7L : Hati-hati dengan PAN..

0 ulasan:

Post a Comment

Nak Pesan Awal-Awal

Keris 7 Lok kata :
korang sume nak komen apapon..aku tak kisah..tapi kalau komen tu boleh didakwa di mahkamah..aku akan bekerjasama dengan pihak berkuasa dan tidak akan bertanggung jawab ke atas komen yang korang buat..anda tulis..anda dapat...

Arkib Keris 7 Lok

busuk