26/04/2016

PKR Tak Dapat Sambutan Di Sarawak? Ceramah Dihadiri 25 Orang Sahaja?



PKR sebenarnya tengah susah hati apabila penerimaan rakyat Sarawak terhadap PKR agak dingin termasuk ahli-ahli mereka sendiri. Sebab itu baru-baru ini ceramah umum PKR yang diadakan di Pejabat PKR Cabang Petra Jaya Kuchin tidak mendapat sambutan dari penduduk tempatan.

Sudahlah penduduk tempatan tidak hadir, ahli PKR yang ada dikawasan itu juga tidak mahu dengar ceramah tersebut kerana merasakan jemputan yang hadir adalah pengkhianat kepada mereka PKR Sarawak.

Maka disebabkan faktor kurang sambutan orang untuk mendengar ceramah umum PKR. Presiden PKR, Datuk Seri Wan Azizah Wan Ismail dan Timbalan Presiden PKR, Datuk Seri Mohamed Azmin Ali membatalkan kehadiran mereka pada saat-saat akhir, walaupun pada awalnya mereka dijadualkan berceramah di situ.

Keris dapati orang tak datang setelah mereka baca risalah yang diedarkan, terang lagi nyata nama Azmin Ali dan Datuk Seri Wan Azizah Wan Ismail selaku Presiden PKR akan hadir memberikan ceramah.

Kerana tidak mahu menanggung malu maka keduanya tidak hadir ke ceramah tersebut. PKR mampu untuk melawan di Sarawak?

K7L : 25 orang tu ramai... haha..

0 ulasan:

Post a Comment

Nak Pesan Awal-Awal

Keris 7 Lok kata :
korang sume nak komen apapon..aku tak kisah..tapi kalau komen tu boleh didakwa di mahkamah..aku akan bekerjasama dengan pihak berkuasa dan tidak akan bertanggung jawab ke atas komen yang korang buat..anda tulis..anda dapat...

Arkib Keris 7 Lok

busuk