07/04/2016

Pakatan Harapan Lemah - PRN Akan Jadi Medan Bukti!


 

Sememangnya Pakatan Harapan bukanlah bersatu sangat pun. Mereka hanya akan nampak bersatu untuk kepentingan sahaja. Jika tidak mereka akan bawa halaun masing-masing.

Mereka yang bersatu hanya pada nama dan atas kertas punyai impian masing-masing. Sebab itu ketika DAP dan segelintir pemimpin PKR terlibat dengan deklarasi rakyat. Ada yang membantah.

Itu belum cerita lagi pasal pembahagian kerusi untuk Sarawak. DAP dengarnya sudah keluar awal-awal lagi nama calon untuk mereka yang mereka rasa DAP boleh menang. Tak mahu beri peluang kepada PKR atau PAN untuk letak calon dulu.

Sebenarnya mereka ini lemah. Jangan terkejut kalau DAP tak undi PKR di sana sebab mereka hanya mahu DAP yang menang lebih. Sama juga bagi PKR yang tidak akan memudahkan kemenangan bagi pihak DAP.

Kita akan lihat mereka bersalaman dihadapan namun bertikam dari belakang sesama sendiri. Sebab siapa yang lebih akan nampak lebih kuat dan mendominasi Pakatan Harapan.

Kita tunggu dan lihat pada PRN ini. Entah apa lakonan mereka. Mungkin juga rakyat sudah muak dan tidak mahu apa yang berlaku di Penang dan Selangor berlaku di Sarawak. 

K7L : Undilah Barisan Nasional..

1 ulasan:

  1. parti serpihan pas pun nampaknya akan turut kecundang nanti.

    ReplyDelete

Nak Pesan Awal-Awal

Keris 7 Lok kata :
korang sume nak komen apapon..aku tak kisah..tapi kalau komen tu boleh didakwa di mahkamah..aku akan bekerjasama dengan pihak berkuasa dan tidak akan bertanggung jawab ke atas komen yang korang buat..anda tulis..anda dapat...

Arkib Keris 7 Lok

busuk