04/04/2016

Dinasti Lim Bakal Berakhir Di Pulau Pinang Setelah Terkubur Di Melaka?



ADUN DAP Tanjung Bungah, Teh Yee Cheu mendesak Lim Guan Eng supaya berehat sementara siasatan kes pembe­lian banglonya itu selesai

Kata Yee Cheu :

Pemimpin DAP sebelum ini sering kali mendesak pihak lain khususnya pemimpin Barisan Nasional (BN) bercuti daripada jawatan masing-masing apabila terbabit dalam sebarang kontroversi. 

Pemimpin DAP juga sepatutnya melakukan perkara sama iaitu melaksanakan apa yang sering dikatakan mereka. 

Parti ini sepatutnya menunjukkan yang kita berpegang kepada prinsip kerajaan yang baik, maka mana-mana pemimpin yang berdepan tuduhan sepatutnya berehat daripada jawatannya.

Kini persepsi negatif terhadap pe­mimpin DAP dan kepimpinannya di negeri ini meningkat disebabkan kontroversi pembelian banglo oleh Guan Eng itu dan kaitannya dengan tanah Taman Manggis. 

Yee Cheu yang sebelum ini sememangnya terkenal kerana sering dilihat tidak sehaluan dengan pentadbiran Kerajaan DAP Pulau Pinang menulis tentang rasa tidak puas hatinya tersebut kepada Guan Eng.

Kini Guan Eng dilihat sangat tertekan. Masa ini juga kita dapat lihat musuh-musuh kelaurga Lim dalam DAP akan mula menyerang. Di Melaka Guan Eng dan Betty 'tak boleh cari makan', mungkinkah selepas ini Pulau Pinang juga bukan lagi medan politik untuk Guan Eng?

K7L : Lim akan terkubur dalam lipatan sejarah DAP...

0 ulasan:

Post a Comment

Nak Pesan Awal-Awal

Keris 7 Lok kata :
korang sume nak komen apapon..aku tak kisah..tapi kalau komen tu boleh didakwa di mahkamah..aku akan bekerjasama dengan pihak berkuasa dan tidak akan bertanggung jawab ke atas komen yang korang buat..anda tulis..anda dapat...

Arkib Keris 7 Lok

busuk