25/04/2016

DAP Tidak Mahu Malu Maka Biarkan PKR Kalah Di Tangan Adenan? #TeamAdenan



Pertandingan merebut kerusi Dewan Undangan Negeri (DUN) Tanjong Datu menyaksikan pertembungan satu lawan satu antara Tan Sri Adenan Satem dengan calon PKR, Jazolkipli Numen.

Pengumuman itu dibuat oleh Pegawai Pengurus Pilihan Raya N3. Tanjong Datu, Hamsein Atar selepas proses penamaan calon tamat di Dewan Masyarakat Lundu di sini pada pukul 10.15 pagi ini.

Adenan menyerahkan borang penamaan calon pada pukul 9.25 pagi manakala Jazolkipli berbuat demikian pukul 9.07 pagi. - Utusan

Haha! DAP ini bijak. Mereka biarkan PKR 'bunuh diri' di Tanjung Datu untuk melawan Ketua Menteri Sarawak yang berkhidmat dengan cemerlang. Mengapa kerusi Tanjung Datu tidak pula mereka berebut?

DAP juga sedar kemampuan mereka untuk menang di Sarawak adalah tipis. Kali ini kita akan lihat samada DAP akan menambah kerusi ataupun berkurang kerusi mereka. Yang pasti PKR akan kalah banyak dan mungkin kalah semua.

K7L : Memang DAP tak mahu PKR bertapak di Sarawak?...

0 ulasan:

Post a Comment

Nak Pesan Awal-Awal

Keris 7 Lok kata :
korang sume nak komen apapon..aku tak kisah..tapi kalau komen tu boleh didakwa di mahkamah..aku akan bekerjasama dengan pihak berkuasa dan tidak akan bertanggung jawab ke atas komen yang korang buat..anda tulis..anda dapat...

Arkib Keris 7 Lok

busuk