29/04/2016

DAP-PKR Minta Maaf Tapi Tak Ada Yang Tarik Diri - Kan Kelakar?



Apa yang menjadi isu kelakar sekarang adalah sikap DAP dan PKR yang cuba selindung daripada media. Keduanya difahamkan telah membuat permohonan maaf secara terbuka. PKR rasanya diwakili oleh Sotong Pijie dan DAP diwakili oleh Dinasour Lim.

Mereka memohon maaf diatas pertembungan DAP dan PKR yang berlaku di Pilihanraya Negeri Sarawak. Namun yang kelakarnya adalah tak ada seroang pun daripada mereka yang menarik diri daripada bertanding.

Lepas itu kata jangan berkempen tetapi kalau salah seorang daripada calon DAP mahupun PKR berkempen maka 'perjanjian terbatal'. Apa benda ni? Inilah PAKATAN dalam kamus pembangkang.

Mereka buat semua benda tak sepakat tapi cerita macam muafakat tapi akhirnya tidak membawa berkat. Macam pantun bunyinya. 


Susah sangat nak pilih DAP atau PKR? Mudah sahaja. Keris cadangkan pilih sahaja #TeamAdenan. Pangkah Barisan Nasional pasti anda tidak menyesal. 

K7L : DAP dan PKR bukan parti rakyat Sarawak kan?..

0 ulasan:

Post a Comment

Nak Pesan Awal-Awal

Keris 7 Lok kata :
korang sume nak komen apapon..aku tak kisah..tapi kalau komen tu boleh didakwa di mahkamah..aku akan bekerjasama dengan pihak berkuasa dan tidak akan bertanggung jawab ke atas komen yang korang buat..anda tulis..anda dapat...

Arkib Keris 7 Lok

busuk