11/04/2016

Betul Punya Miskin - Parti PAN Minta Duit Rakyat Untuk Bertanding PRN Sarawak?



Cerita pasal minta duit daripada Ahli biasa kita dengar dalam PAS mahupun PKR. Tapi bila sampai minta duit dengan orang ramai untuk sumbangan gerak kerja pilihanraya, itu sakit namanya.

Yang paling best bila belum lagi disahkan menjadi calon oleh Presiden Parti Amanah Negara (PAN), Mat Sabu untuk bertanding di Pilihan Raya Negeri (PRN) Sarawak, bekas Ketua Penerangan Badan Perhubungan PAS Sarawak.


Kini merupakan Penyelaras DUN N29 Beting Maro untuk PAN, Andri Zulkarnaen Hamden telah mengeluarkan poster di laman sosial Facebook beliau atas nama 'abusiraj almuner'. Siap pakai no akaun Isteri untuk sesiapa yang ingin menderma

Dan mengikut khabar angin daripada Sarawak, ada dua tiga orang juga melobi untuk jadi calon PAN di Beting Maro. Tapi mamat Andri ini, kalau jadi wakil rakyat bukannya dia bagi bantuan kepada rakyat sebaliknya rakyat yang 'perlu menyumbang' kepadanya nanti.

Ini macam punya orang pun ada dalam politik. Pelik betul!

K7L : Minta sedekah sebab nak bertanding?..

0 ulasan:

Post a Comment

Nak Pesan Awal-Awal

Keris 7 Lok kata :
korang sume nak komen apapon..aku tak kisah..tapi kalau komen tu boleh didakwa di mahkamah..aku akan bekerjasama dengan pihak berkuasa dan tidak akan bertanggung jawab ke atas komen yang korang buat..anda tulis..anda dapat...

Arkib Keris 7 Lok

busuk